Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc dlouhých nožů

08. 06. 2006
7
0
1857
Autor
JirkaS

.....

Kdo by jen řekl že se lze probudit po noci dlouhých nožů kdy v sadech odkvétaj šeříky a venkovánci s plnými kufry posedmé míjejí svoje stanice? Kdo by to jenom řekl? To ráno To ráno jsem věděl že napíši báseň o lidech To první co mě napadne: O tom jak jednou políbím staré Voršilky šmajdající Ostrovní ulicí tam a sem Ty ztracené v ponurém světě vrzavých bot tlustých punčoškových kalhot a bramborového škrobu O sousedovi který v noci křičí ze spánku škrábe na zeď a olizuje ji! O něm jak ráno jde s koženkovou vázankou do vozovny a sedne za volant „své“ troleje a uctivě zdraví cestující A o mně jak mu podávám ruku a říkám: „Pane jsem jako váš soused“ O svých dětech které si možná jednou ani nevzpomenou na prohibici v Americe počátkem třicátých let Na ropnou krizi na středním Východě Nebo na mě.... Kdo by to řekl že se lze probudit po noci dlouhých nožů a napsat báseň o venkovankách o starých Voršilkách o sousedovi co řídí trolej o mých dětech a o nás? Kdo by to řekl...?
Norsko
09. 06. 2006
Dát tip
ty!:-)* stanca: jeptišky v praze

Baziliška
08. 06. 2006
Dát tip
Moc příjemné - prosté a bez patosu a přitom (o to víc) působivé. *t*

GfLion
08. 06. 2006
Dát tip
od začátku do konce moc dobré a promyšlené... *t

Noe1
08. 06. 2006
Dát tip
člověče, ty si jak víno, zraješ :-) *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru