Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hrozně kulatý vesmír

18. 03. 2001
3
0
807
Autor
manic

Napjaté nitě tvých krví vstříc černým dálnicím v zádech strach s baterkou lana co visí nakonec od nohou s vlaky co rezaví v šípkovém trní Polibky rukou na kterých drželas budoucnost mou i svou Rychlík ze včerejška až doteď nepřijel Zatáčky z oceli cos po nich běžela laškovně zkroucené v temnotě východu kde já se krčil Do láhví z kamene všechno co za hrůzu moh jsem ti dát jsi pečlivě stáčela proč si to neříkat Zářivky z nádraží kde špínu vyčistí blikaly unyle po flámech, kterým daly desítky nocí Drátky a provázky láhve jsi opletla vagon už přijíždí ty ruce bez nohou s privátním pophledem do výstřihu bez prsů se s výrazem světáků protáhnou do vozů metra a tramvají pod palčivým dohledem výbojky z předměstí co pro tebe vyhoří v erupci nezájmu To lanko pod krkem na chodbě prokřehlé do ticha odkráčí tak, samo od sebe Pohledy zločinců na mně a na tobě se s nezájmem odvrátí a ty jsi nezapomněla nenastoupit.
Kangi
20. 03. 2001
Dát tip
dokonalý, chtěl bych ještě něco dodat, aby to nevypadalo, že jsem schopen ze sebe vymáčknout jen to jedno slovo, ale není k tomu už co dodat, protože báseň řekla Vše

tečna
18. 03. 2001
Dát tip
tohle je hezká báseň, možná má, na můj vkus, až příliš moc obrazů, které ji mají zdobit ale nic si z toho nedělej, mně i slovo "hrozně" v názvu zní hrozně

Grendel
18. 03. 2001
Dát tip
hrozně dobrá báseň ;) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru