Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Společné alikvotní zpívání alias Den otevřených srdcí

15. 06. 2006
0
0
4659
Autor
Milly

Přeposílám mail, který mi přišel. Vstupné na zpívání stojí 50 Kč- je doporučené- platí se z něj nájem sálu. Netřeba ovládat alikvotní zpěv. Stačí třeba jen šumění větru v korunách stromů, mručení a jiné..... :-). Pokud mi do toho nic nevleze, budu tam taky. Výuka alikvotů stojí myslím 200 Kč, trvá 2 hodiny a začíná to asi v 18 h večer. Pokud byste měli někdo zájem, zeptám se vám na upřesnění. Přidávám i druhou pozvánku pro případné zájemce.

Krasne leto, vsem priznivcum alikvotu,

Dovolte abychom vas pozvali na další Spolecne zpivani alias Den otevřených srdci. To probehne v nedeli 18. 6. od 19:00h v A centru, Vitkova 10, Karlin. Bude to poslední predprazdninove zpivani, další zrejme az v zari.
Stejne tak ve stredu 21. 6. od 19:00 probehne poslední predprazdninova vyuka alikvotu s cleny Tashi Deley a to taktez v Acku. Toz jestli se chcete ještě rychle neco naucit nebo si s nami zahrat a zazpivat toz mate jedinečnou prilezitost.

Tedy Na sezpivanou
Za Tashi Deley
Janek




PS.:

Pripojuji pozvanku na zajimavou akci, kterou porada nase kamaradka Eva. Není to sice o zpivani, nicméně to rozhodne stoji za pozornost




Vážení přátelé,
dovolujeme si vás upozornit na mimořádný seminář Merkaba - Květ života,
který se koná 30. 6., 1. 7. a 2. 7. 2006 v Praze - Dejvicích
Rachel Pelletier je po 3 letech opět v České republice.

Informace najdete na :
www.merkaba.euweb.cz
Prihlásit se můžete tamtéž nebo na tel. 736 763 425
Možnost přespání pro mimopražské v sále.

S láskou
Eva Dušejovská
233 335 008
736 763 425
www.merkaba.euweb.cz
merkabah2006@yahoo.com
evaduse@volny.cz

Hurá.

Ano ano, za námi také byli ti pánové, jestli nechceme být uvedeni v Kdo je kdo. A nejni to drahý, to vůbec ne. Neříká se tomu samožernost? :)

Nevim, co je to "hzáj háj". Ale určitě je to slavný, když to znáš ty.

Krásný projev, jen co je pravda.

Jenýčku, neříkej mi, že se tu ani nesvěříš, že znáš Berkovou! To se nestalo ani nepamatuju....

Milly
15. 06. 2006
Dát tip
avi :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru