Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kůrka

Výběr: Print
18. 03. 2001
9
0
1910
Autor
Sala

I úsměvy lásky mám před sebou na tvrdém stole. I hru slunce na zdech. I hovory dětí. Všecko, všecko je ve mně, kolem čeho jsem šel. (J. Hora)

Až od studny nalej mi střídmého vína budu se úpalem vracet vodě vyvážu slanost odteču jí vyplašené slzy ----------------------------- Básníku, nakroj zem má pod kůrkou střídy nafouknuté bříško /.../---/.../ ----------------------------- Pro rýži ghetta jsou zamotané dlaně napovel ostatky štědrosti jíš Myslím, že na tebe nechci dělat větší oči - hlad mě už beztak procitnutím přešel zdálo se sytému..., sní sen svůj hladový Čajna..., čajna na kůru ptáci začali hašteřivě drobtat - nejsou z nich všichni přelétaví Ještě dnes! můžeš být od úsměvu sytá až spokojím tě semkneme se hlady Zkroj si patky, děvče Lámej se z mého (u poslední kůrky) pocestného chleba vyslovím pro jiné, podělené přání...
drfaust
17. 03. 2004
Dát tip

Cavalera
22. 04. 2001
Dát tip
tip

Falka
26. 03. 2001
Dát tip
* Smlčně......

rire
20. 03. 2001
Dát tip
* utiram slzicku a v hlave pisnicku zaplasit nemuzu achjo, Enigma :) taptap :)

Verita
20. 03. 2001
Dát tip
wow....

kafka
20. 03. 2001
Dát tip
Mně moc kráááá sné... *!

Janis
18. 03. 2001
Dát tip
*!

tečna
18. 03. 2001
Dát tip
nebýt slanosti a slz, na začátku, a okázalé štědrosti na konci, dala bych si to mezi oblíbené

tečna
18. 03. 2001
Dát tip
"a" mezi slanosti a slzami jsem přece vymazala, nebo ne ? nejlepší část je nafouknuté bříško )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru