Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kratší než ta krátká

18. 06. 2006
5
2
2376
Autor
Nickyx
Uvázán řetězy smutku Řežu si do snů Lásko, Ty jsi tou šípkovou Růženkou? Proč jenom nemám svůj meč...

2 názory

Nickyx
26. 01. 2007
Dát tip
:) dekuji Anetko :)

Anyz
25. 01. 2007
Dát tip
to je takove krasne pohadkove:o)jo byt tak sipkovou ruzenkou Uvázán řetězy smutku Řežu si do snů jo mozna i tak

Nickyx
27. 06. 2006
Dát tip
.

mh*

Nickyx
26. 06. 2006
Dát tip
ano, je...děkuju :)

Jakubisko
26. 06. 2006
Dát tip
Mě se to líbí....a to tak, že velmi....je to mrazivé *

Nickyx
19. 06. 2006
Dát tip
taky by mě zajímalo :) děkuji :)

kdo koho dříve probudí? ... :)) *

Nickyx
18. 06. 2006
Dát tip
:) jojo, budu koukat :) krásný den přeji :)

Oldjerry
18. 06. 2006
Dát tip
Hele, dobrý, já fakt ! někdy strašně kecám. To víš, že jo : buď svůj a jestli někoho někdy poslechneš, tak koukej, abys poslech toho pravýho. Nazdar, kluku psavej...

Nickyx
18. 06. 2006
Dát tip
na to, abych tu dával jen tutovky, si dost nevěřím, že to jsou tutovky...já tu hodím to, co se mi líbí, když napíšu :) možná mi to škodí, ale já si to nepřipouštím...děkuju :)

Oldjerry
18. 06. 2006
Dát tip
Nickyx - možná že si v tom ohromném objemu každodenních informací zapomněl : kdysi jsem ti napsal, že zásada »ani den bez čárky« pochází od malíře. Jeho práce je trochu jiná... Mnoho vždy neznamená dobře. Klidně trochu vypusť, odpočni, dávej jen věci, které sám budeš považovat za tutovky. Jistá úroveň sebekontroly ti není cizí, tak ji zapoj. I když - ono jde vlastně o ....

Nickyx
18. 06. 2006
Dát tip
tak jo, chtěl jsem to jen odlehčit...v té rychlosti dneska jsem něco zblbnul, ale už to tak možná nechám, má to pak malinko jiný smysl...děkuju :)

Oldjerry
18. 06. 2006
Dát tip
Nickyx - vyser se na ten sarkazmus, jsou lidi, co za jediné dobré považují jen to, co napíší sami. No - mezi námi - bourák to není, je to takový lepší tvůj standard, už jsem od tebe četl mnohem lepší věci, ale ten tón kritik mi nesedí.

Nickyx
18. 06. 2006
Dát tip
joyce11: nevěříš mým bojovým schopnostem? :) Babu: pokusím se, ale nic nezaručuji :) Renas: dobrý nápad :) všem vám moc děkuju :)

Renas
18. 06. 2006
Dát tip
co takto plamenomet?:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru