Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevyhovuje se

25. 06. 2006
24
19
6987


Někdo mi tě napsal
a nedokončil stránku.

Někdo mi tě... seznámil

 a pak si jen tak šel,
nedal mi návod
záruku
doklad...

Těžko mi tě potom reklamovat.

I když bych tolik, tolik chtěl.



Chtění je irelevantní. Nevyhovuje se.





19 názorů

Prosímtě, taková pitomina :)

jo jo svátá pravda, chtění je irelevantní...

Pche. Mám mnohem lepší!


Alú
12. 04. 2008
Dát tip
Pěkná asociace. O lecčemš může také vypovídat. Já reklamuju věci a co Ty? Jj, taky bohužel někdy jako Ty! Nakonec je to stejně *, kdoví jak se dělají chyby že? Že by?

Ale houby:) Osobně tenhle text moc rád nemám. P.S. Změny jsou vždycky k lepšímu:)

Hele, ale u vás to byli Miazgovci, ne? Hufnágl tam byl Hufnágl, nebo taky jinak?

No, tak to má asi Schlieman chytrý caparty...

Norberte, co že se dnes věnuješ výkopovým pracím? :))


Mozeček s rýží. To já nikdy moc nemusel.

martinez
12. 07. 2006
Dát tip
někdo psal že prej mozkem... bez urážky, na mozek to moc nevidím... (pomohlo to? :o))

áve

I ty divoško...:)

Fairiella
29. 06. 2006
Dát tip
Líbí. Ale mě zaujal jako první název - překoukla jsem se totiž a četla místo "Nevyhovuje se" "Nevyholuje se", tak jsem zvědavě klikla :-D ale tohle se mi taky líbí :-) dávám tip

Hele když mluvíte dvojmo jedna přes druhou, tak vám není rozumět...!

blbjenka
28. 06. 2006
Dát tip
no wono by bylo dobrý znát přesný požadavky, aby se vědělo čemu se má vlastně vyhovovat aby se nemuselo být reklamováno... :)

blbjenka
28. 06. 2006
Dát tip
no wono by bylo dobrý znát přesný požadavky, aby se vědělo čemu se má vlastně vyhovovat aby se nemuselo být reklamováno... :)

No, tuž se, tedy:)

blbjenka
28. 06. 2006
Dát tip
chtěl bych tě reklamovat, no to je mi lichotka :o) doufám že podobnou v nejbližší době neuslyším :o)

dadik
26. 06. 2006
Dát tip
t

Oldjerry
26. 06. 2006
Dát tip
Smetiprachu - ahoj, nevím, jestli jsem dobře pochopil tvé naražmá : vždycky jde NE o dvě strany stejné mince, ale o různé strany dvou mincí... ale nechci tě štvát, tak dost.

Natasha_
26. 06. 2006
Dát tip
Pokračování, hm. Některé texty se o sebe opírají - jeden druhému pomáhá.

stenos
26. 06. 2006
Dát tip
Příliš mozkem psaný...

Smetiprach
26. 06. 2006
Dát tip
jenom jestli ten návod není někde založenej a ty sis ho nezapomněl přečíst... člověk si občas říká, že je to přeci tak jednoduchý, že nepotřebuje radit jak na to... a pak se nestačí divit...

netwar
26. 06. 2006
Dát tip
Tak to je i z mého života a proto ti dávám t.

Print
26. 06. 2006
Dát tip
Fajn*

...se ti zaseknul caps lock, koukám:)

sue
26. 06. 2006
Dát tip
TAKŽE TO VYPADÁ, ŽE ONU STRÁNKU NEHODLÁŠ DOPSAT, A NEHODLÁŠ SE O TO ANI POKUSIT, PROTOŽE REKLAMACE JE NEJJEDNODUŠŠÍ. TAK JSI AUTOR, NEBO NEJSI AUTOR? CHCEŠ SE NA NĚKOM PODEPSAT, NEBO NECHCEŠ? NEBO JENOM ČTEŠ? PA TOLIK BYS CHTĚL ALE NEVYHOVUJE SE-TO MOC NECHÁPU.

Norsko 1
25. 06. 2006
Dát tip
mám problém v jiné hladině bytí :-)

Noe1
25. 06. 2006
Dát tip
netuším ;-(

Kdybys tak tušil, mameluku...

Noe1
25. 06. 2006
Dát tip
tak reklůamce se panáčkovi zachtělo :-) *t

Wemi
25. 06. 2006
Dát tip
'chtění je irelevantní' -> paráda, moc dobře

Oldjerry
25. 06. 2006
Dát tip
Jo, to je vončo... netušil jsem, že máš i na tohle šajbu. A je to stejně dobrý... kruci, tohle bych chtěl umět, jenže ono s věkem nějak ubývá emocí a tím i motivů. Pak píšeme (my, staří šimlové) o věcech, které nenacházejí uši mladších kamarádů. Máme problémy v jiné hladině bytí - toť vše... Tak ahoj a ať ti to škrábe...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru