Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

STOP it!

28. 06. 2006
11
0
2531
Autor
Nickyx

lidstvo by si mělo dávat větší pozor na to, co může způsobit...

Na políčku se zpocené růže skácely k zemi, U cesty naposled kvákla přejetá žába A pod mostem ležel předávkovaný ideál. „Proč?“ ptá se malé dítě To ví jen Bůh... Na stole leží unavený mravenec V tom vedru se mu taky nechce makat Slunce se zastavilo v nadhlavníku Všechny hodiny se pomalu Rozbíhají pozpátku Jak je to možné? To už neví ani Bůh...
Nickyx
19. 07. 2006
Dát tip
no to nevim ja jsem spis na literaturu...vdaka...so smajlom ze jo...

Nickyx
01. 07. 2006
Dát tip
:) ď

Print
30. 06. 2006
Dát tip
Ale ví, nemá přehřátou hlavu jako my:-) Bezva*

Nickyx
29. 06. 2006
Dát tip
díky :)

Vlkodlak
29. 06. 2006
Dát tip
je to super.TIP

Nickyx
29. 06. 2006
Dát tip
Print: asi jo :) dík :) snazzy: nemám rád neupřímnost...vůbec se nezlobím, jsem rád za pravdu, i když, jak jistě víš, všeho s mírou :) děkuji :) Jakubisko: jako vždy děkuju :) Háber: proto jsem tam toho mravence dal :) děkuji :) Kaczenka: ano, kéž by to šlo :) kujů :)

Kaczenka
29. 06. 2006
Dát tip
heeej dokonaly***********(kez by to slo)

Háber
29. 06. 2006
Dát tip
ekologicky smutné, ale unaveného mravca som ešte nevidel, inak fajn, ale fakt, že hmyz je neuveriteľne energeticky nabitý...

Jakubisko
28. 06. 2006
Dát tip
Jojo.....asi máš pravdu....i když se mi básně na podobné téma většinou nelíbí, ale tohle je zajímavě a neotřele zpracované :) čili jako vždy t i p

snazzy
28. 06. 2006
Dát tip
hmmm tak mě to až zas tak nenadchlo, předávkovaný ideál je fakt pěkný spojení, ale celkově mi to přijde možná krapet vyumělkovaný... nj, jsem prostě šťoura, ale mě prostě nesedí dohromady "malé dítě/růže/bůh" s "unavený mravenec/přejetá žába"... Doufám, že se za to na mě nebudeš zlobit, ale jsem holt upřímná, mno...:) (a upřímnost se někdy nevyplácí, vím a jsem si toho vědoma:)))

Print
28. 06. 2006
Dát tip
Ví, ale je třeba odezírat! Fajné*

Nickyx
28. 06. 2006
Dát tip
:) kujů :)

ten předávkovanej ideál je super! jako obvykle se mi moc líbí :o) tip

Baziliška
28. 06. 2006
Dát tip
no vidíš Nicky, Norsko 1 (jehož názoru si vážím) si medí nad něčím, co mi nesedlo...jasný důkaz toho, že mě máš brát s rezervou...;-) (já to říkám pořád:-)

Nickyx
28. 06. 2006
Dát tip
Dark angel: dík za návštěvu, příjemnou kritiku i tip :) Norsko1: mě taky :D..také moc děkuju :)

Norsko 1
28. 06. 2006
Dát tip
předávkovaný ideál, to mě dostalo :-)

Nickyx
28. 06. 2006
Dát tip
já vím, zkouším prolínat tak trochu dva styly, tomu výslednému říkejme třeba realistická abstrakce :) děkuji :)

Baziliška
28. 06. 2006
Dát tip
druhá část je lepší... je to dobře vypointované...a bez prologu bych nad tím musela opravdu přemýšlet:-) bohužel mě trochu ruší předávkovaný pod mostem a zvídavé dítě...zní to poněkud otřele, což je v tomto případě opravdu škoda:-( není špatná, ale máš lepší... nicméně první verš je super:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru