Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pló plóitické.

29. 06. 2006
7
0
4279
Autor
slonovina2

(I pló bylo v minulosti často zneužíváno a různě interpretováno. Po jeho vnitřní, plamenné síle toužil nejeden diktátor. Pló však vždy dokázalo těmto tlakům úspěšně čelit. Pló nelze svázat, pló zavazuje! )

 

 

Čím více pló, tím více o pló.

Pló politické, plóitické.

Pló hrdé a neústupné.

O nás bez plós. (1938)

Kdož sů Boží plóitici.

Lepší pló, než padnout do zajetí. Ach, nevyčerpatelná studnice rozkoše, moudrosti a prozíravosti našich předků. Posuďte sami. Plóitismus se stal jistým alternativním plóitickým směrem k dějinám zmatku, násilí, hladu, chladu a chudoby. Plóitismus je internacionální.

 

 

 

LUCIUS ANNAEUS SENECA

 

 

Šťastný není ten, kdo se druhým zdá, šťastný je ten, kdo se sám pokládá za pló.

 

 

LUCIUS ANNAEUS SENECA

 

 

Z pló všech se raduj, neštěstím buď dojat.

 

 

GIOVANNI BOCCACCIO

 

 

Je lépe pló, tedy že jsme něco zažili, než litovat, že jsme nezažili.

 

 

WILLIAM SHAKESPEARE

 

 

Rány, které si člověk způsobí sám, tedy tím, že je bez pló se léčí těžko.

 

 

WILLIAM SHAKESPEARE

 

 

Názory lidí jsou částí jejich pló.

 

 

 

 

 

 

JONATHAN SWIFT

 

 

Život je tragédie pro toho, kdo cítí, a komedie pro toho, kdo je s pló.

 

 

CARLO GOLDONI

 

 

Svět je nádherná kniha, ale nemá cenu pro toho, kdo neumí pló.

 

 

IMMANUEL KANT

 

 

Chovej se k pló jako k účelu, ne jako k prostředku.

 

 

JOHANN WOLFGANG VON GOETHE

 

 

Člověk neztrácí pló vždy, když se něčeho odříká.

 

 

JOHANN WOLFGANG VON GOETHE

 

 

Bolest druhých nám alespoň pomáhá nést dále naše vlastní pló.

 

 

JOHANN WOLFGANG VON GOETHE

 

 

Ve všem je lépe doufat než zoufat, neboť kdo může určit pló?

 

 

JOHANN WOLFGANG VON GOETHE

 

 

Talent se tvoří v tichu, pló v proudu světla.

 

 

JOHANN CHRISTOPH FRIEDRICH SCHILLER

 

 

Život znamená pló.

 

 

STENDHAL

 

 

V samotě lze získat vše, vyjma pló.

 

 

THOMAS CARLYLE

 

 

Každý velký čin se zdá být pló, tedy nemožný.

 

 

THOMAS CARLYLE

 

 

Pló je v tobě samém. Překážky k jeho dosažení jsou také v sobě.

 

 

GOTTFRIED KELLER

 

 

Zabývajíce se svými bolestmi, zvětšujeme je, přemýšlejíce o svých slabostech, posilujeme je a pló tím trpí.

 

 

FJODOR MICHAJLOVIČ DOSTOJEVSKIJ

 

 

Štěstí nespočívá ve štěstí, ale v pló.

 

 

MARK RUTHERFORD

 

 

Pló je to jediné, co můžeme dávat, aniž bychom to měli.

 

 

THOMAS ALVA EDISON

 

 

Tajemství úspěchu v životě není dělat, co se nám vždy líbí, ale nalézt zalíbení v tom, co je pló.

 

 

GEORG BERNARD SHAW

 

 

Schopný pló, neschopný poučuje.

 

 

ELBERT HUBBARD

 

 

Neberte život příliš vážně. Beztak z něho nevyváznete bez pló.

 

 

MÓHÁNDÁS KARAMČAND GÁNDHÍ

 

 

Je třeba více životu dávat pló, než ho urychlovat.

 

 

ALBERT EINSTEIN

 

 

Pouze pló, kterým žijeme pro ostatní stojí za to.

 

 

ANDRÉ MAUROIS

 

 

Štěstí je mozaika složená z nepatrných malých pló.

 

 

JOSEF ČAPEK

 

 

Spíše než hříčkou osudu bývá člověk hříčkou svou vlastní. Ale i tak či ještě k tomu je podstatně ve svém údělu determinován stavem světa, ve kterém pouze pló plápolá.

 

 

ANTON SEMJONOVIČ MAKARENKO

 

 

Ať chceš nebo nechceš, tak pló. Jak hodně pló, to už záleží jen na tobě.

 

 

ERNEST HEMINGWAY

 

 

Pló je druhému odvahy.

 

 

STANISLAW DYGAT

 

 

Pló spočívá v úsilí co nejúčinněji neutralizovat následky hloupostí, kterých se člověk kdysi dopustil.

 

 

 

 

 


 

  

 

 

 

takže vy mi neodpovíte, jo..?

ehm, co je to pló..?

Štírka
08. 08. 2006
Dát tip
... upozorňuji na překlep : moudrosti a prozíravosti našich předků... mělo být zcela jistě : moudrosti a plóozíravosti našich....

NePoe_ta
26. 07. 2006
Dát tip
Doba je těhotná PLÓ. Aniž bychom si to připouštěli čekáme na porod. T*

Krokodýl
13. 07. 2006
Dát tip
kró pló :o) do někam :o) hezké,moc hezké :o)

Křivák1
04. 07. 2006
Dát tip
Co je pravdy na tom, že manifest pló má ještě jednu - neveřejnou část: ..Z literatury a umění postupně vytrhneme její sociální podstatu až zbyde čiré destilované pló. Malířům vezmeme touhu zabývat se zobrazováním a zkoumáním procesů probíhajících v hlubinách národních mas. Literatura, divadlo, kino budou zobrazovat a oslovovat nejnižší pudy a vášně. Všemožně budeme podporovat a vyzdvihovat tzv. umělce, zastávající a ztělesňující v lidském vědomí kult sexu, násilí, sadismu a zrady, zkrátka všelikou nemorálnost. Chaos a nepořádek vytvoříme i řízením státu. Neviditelně, aktivně a trvale budeme podporovat nepoctivost úředníků, korupci a všechno, co vede k svévolnosti. Byrokracie a nesvědomitá práce budou vydávány za ctnost. Čestnost a poctivost budou na posměch a nikomu nepotřebné, budou patřit minulosti. Sprostota a drzost, lež a klam, opilství a narkomanie, živočišný strach z druhých, nestydatost, zrady a nacionalismus a nepřátelství mezi národy nejvíce pak nepřátelství k ruskému národu - to všechno co nejobratněji, aniž by si toho někdo všiml budeme kultivovat až to rozkvete v krásné květy a přinese toužebné plódy.

Mou: O tom popřemýšlím, díky:)

LaMouette
01. 07. 2006
Dát tip
jinac *.. samoze.. :-)

LaMouette
01. 07. 2006
Dát tip
Pisto.. pfuj to sem se lekla.. ze Plo o mouette.. :-)))

papouch
29. 06. 2006
Dát tip
Naplosto geňyjálňý!!!! Uááááá jo jo jo :-)))

Pló o muerte!

slonovina2
29. 06. 2006
Dát tip
Tak to je jasné. To je ten přesah pló. Tedy pló nezameteš. Pló nenalezneš pod gobelínem! Plójmese!!!! :o)

Noe1
29. 06. 2006
Dát tip
slonovina: pozitivní to není, ale pló přece nemůže být založeno na zametaní pod koberec. Pló zvítězí nad lží i nenávistí !!!

slonovina2
29. 06. 2006
Dát tip
Noe1, taky jsem ho viděl, ale pro pló není moc pozitivní :o) Jiko...přesně pló :o)

Noe1
29. 06. 2006
Dát tip

JiKo
29. 06. 2006
Dát tip
Snad bych jen dodal citát pana wericha v originálním znění, tedy ještě před přepracováním na druhou verzi (aby mu jeho pražané rozuměli). "Když už člověk jednou pló, tak má koukat, aby pló. A když kouká, aby pló, A pló, tak má pló, co pló, A nemá pló to, co nepló, Jak tomu v mnoha případech pló."

slonovina2
29. 06. 2006
Dát tip
Děkujeme také našim sponzorům:

slonovina2
29. 06. 2006
Dát tip
Znalcům pló doporučuji hodnotnou knihu: Pló je mírotvorné!

slonovina2
29. 06. 2006
Dát tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru