Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jdeme na jazz

12. 07. 2006
1
0
5902
Autor
papouch
Jdete někdo zítra (13.7.) na jazz?  My tam budeme..!
Začíná to ve 14:00 na Staromáku
kuk sem:
www.bohemiajazzfest.cz
 jestli někdo jdete, dejte vědět, třeba ať se potkáme
na mě je 728422721




p.s. specielně pro papoucha: Je to v Praze !!!!!!!

:-P
Beezer
19. 07. 2006
Dát tip
Heh... a já tam byl :) Tož sem asi nevědomky viděl písmáky :))

Jo, a dostaneš rovnou po hubě, neb si budou myslet, že si z nich tropíš šprťouchlata.

papouch
17. 07. 2006
Dát tip
čmarjá a po čem jiným myslíš, že toužím?? .. Až přijdu k Vedrům na pivo, abych mohl hrdě na celou hospodu prohlásit - Heč! Já mám doma Pištu s vlkem! - :-)))

Já nevím, jestli si uvědomuješ, že by se to, že vyrazím na cesty, mohlo skutečně stát. Abys pak nelitoval...:) "Jsem váš strýc Pišta a budu u vás bydlet"....

papouch
17. 07. 2006
Dát tip
pravda - z(ko)rumplovali jsme se všichni tři :-DDD = Tož až pojedeš henkaj tuná na tu Moravu, tož pověz .. a jestli mi vlk nepožere želvy vodní, tak přivez i to vlčisko milé přítulné a teho kocůra též, či vlastně kočisko chlupaté :-))

Jo. A navrch jsi mě zkorumpoval tím vínem, přeci:)

papouch
17. 07. 2006
Dát tip
jasně, zatloukat, zatloukat, zatloukat a co nejde zatlouct, tak překroutit :-)))

Tys měl bejt politik.

papouch
16. 07. 2006
Dát tip
To nejni prauda. S vlkem spala kočka. Já spal sám. V megeře.. tedy v mezeře mezi matracema. Jestli se pokoušel vlk spát i s děvčetem to nevím, neb jak jsem byl pravil, já spal, tudíž o ničem nevím. :-P :-)

Papouch je čuně, dnes to již mohu potvrdit. Nejenže spal s dvěma (!) kočkama v jedné posteli, ale ještě semotamo připozval vlka. Fuj.

jaza
13. 07. 2006
Dát tip
oh proč nemohu

Kimísek
13. 07. 2006
Dát tip
hey hola hou, se tam asi objevím :)

papouch
12. 07. 2006
Dát tip
měs nenaštval, já hysterčím jen kvůli tomu, abych ti udělal radost .-))))

papouch
12. 07. 2006
Dát tip
chrouste ty .... (chtěl jsem říct ptáku,..) ty brouku, dyť já jsem bigbýťák a rokenrolový pako, co to meleš :-)))

Dyk jsem ti to nabízel, co vyšiluješ:)

papouch
12. 07. 2006
Dát tip
a taky nemáme zatím kde přespat (2ks), tak kdyby se někdo nabíd... ;-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru