Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zrada - Úvodní dopis

12. 07. 2006
0
0
1668

Dvě ka marádky, dobré kamarádky a jeden muž. Jedna ho tejně miluje, druhá s ním "chodí". Co se stane, když do takovéhoto vztahu zasáhne otec jedné z nich? několik měsíců po narození malé Alex, ale kdo je její opravdový otec? ZAČÁTEČNÍ DOPIS

Zrada - úvodní dopis

DRAHÁ NAK,

            MNĚ NEVADÍ, ŽE MÁŠ POMĚR S PETREM. JE TO SICE MŮJ MANŽEL, ALE NEMILUJI HO, NIKDY JSEM HO NEMILOVALA. MOC DOBŘE VÍŠ, ŽE JSEM SI HO VZALA JEN KVŮLI SVÉMU DÍTĚTI. NÁŠ VZTAH JSME VŽDY BRALI JAKO ZÁBAVU. BAVILI JSME SE JÍM.

            NEZMĚNILO SE TO ANI VE CHVÍLI, KDY JSEM ZJISTILA, ŽE ČEKÁM DÍTĚ. MŮJ OTEC NÁS ALE PŘINUTIL, ABYCHOM SE VZALI. A JAK VÍŠ MÉMU OTCI SE NEŘÍKALO, NE.

            TEĎ VŠAK ZEMŘEL A JÁ SE NECHÁM ROZVÉST, KLIDNĚ SE I ZNEMOŽNÍM, ALE VDANÁ ZŮSTAT NEMOHU.

            S TÍM JSEM ŠLA ZA SOUDCEM, MĚLA JSEM DŮKAZ, ŽE JSME BYLI KE SŇATKU NÁSILÍM PŘINUCENI, ALE ON MI ŘEKL, ŽE JSEM NIKDY VDANÁ NEBYLA. TAKOVÁ NÁHODA, ŽE ZROVNA NÁS ODDAL FALEŠNÝ ZMOCNĚNEC. TÍM PÁDEM JSEM NEMUSELA UKÁZAT, JAKÝ BYL OTEC ČLOVĚK…

            NEVÍM, JAKTO MÁM NAPSAT, A TAK TI TO NAPÍŠI PŘÍMO, PETR NENÍ OTCEM MALÉ. ANO, NAPÍŠI TO JEŠTĚ JEDNOU, PETR NENÍ OTEC MALÉ ALEX. NEZBLÁZNILA JSEM SE ANI JÁ ANI TY, JE TO PRAVDA.

            PROMIŇ, VÍM, ŽE TOUTO LŽÍ JSEM ZKOMPLIKOVALA ŽIVOT TOBĚ, PETROVI, ALE I MĚ. NIKOMU ZATÍM NEŘEKNU, KDO JÍM JE, ANI TOBĚ, promiň, NEJDE TO. ALE VKDYBYS TO VĚDĚLA, UŽ BY JSI MĚ NECHTĚLA ANI VIDĚT.

            BYLA JSEM ZBABĚLÁ, ŽE JSEM LHALA. MOŽNÁ SI MYSLÍŠ, ŽE JSEM NECITLIVÁ, KDYŽ TI TO PÍŠI TAK OTEVŘENĚ, ALE TRVALO MY DLOUHO NEŽ JSEM VŮBEC PŘIŠLA NA TOTO.

            PETROVI JSEM TO ZATÍM NEŘEKLA. ZATÍM NEVÍ, ŽE NENÍ OTCEM MALÉ A ANI ŽE NÁŠ SŇATEK JE NEPLATNÝ. ZATÍM NEMÁM TOLIK ODVAHY MU TO ŘÍCI, A TY VÍŠ PROČ, DOUFÁM, ŽE TO VÍŠ.

            NAK, JÁ TI TADY PŘÍSAHÁM, ŽE TĚ MILUJE, A JE TI VĚRNÝ, PŘÍSAHÁM NA ŽIVOT MÉ DCERY. KDYBY JSI BYLA TADY, TAK BYCH TI TO ŘEKLA DO OČÍ, ALE TY JSI NĚKDE DALEKO.

            NEMUSÍŠ SE BÁT, ŽE SE PETR OBJEVÍ U TVÝCH DVEŘÍ, I KDYŽ BY RÁD. TVŮJ OTEC ŘEKL, ŽE TI DOPIS POŠLE.

            NAK, DOUFÁM, ŽE JSME POŘÁD KAMARÁDKY, TEDY TY JSI JÍ NIKDY BÝT NEPŘESTALA. VÍM, ŽE JSEM TI MOC UBLÍŽILA. UZNÁVÁM, MYSLELA JSEM JEN NA SEBE, ALE TEĎ UŽ NEDOPUSTÍM, ABYSTE TRPĚLI, TY ANI PETR.

            MĚLA JSI MI ŘÍCT, CO K NĚMU CÍTÍŠ, ALE TEĎ JE TO UŽ JEDNO. ŘEKL MI TO PETR PŘED NĚKOLIKA TÝDNY. VLASTNĚ MI TO ŘEKL UŽ DRUHÝ DEN PO SVATBĚ, ALE JÁ HO NEVNÍMALA.

                                                                       VRAŤ SE PROSÍM,

                                                                                                          TVÁ KAMARÁDKA

MIRIAM.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru