Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Petrohrad

14. 07. 2006
5
0
3074
Autor
Renas
dnes som napisal basen, v ktorej som ani neviem preco spomenul Petrohrad. vysiel som na terasu s deravym platennym pristreskom a pod nim sedel Drak, nejaky poliak, ktoreho som nepoznal a ich kolega Gary. Prave sa rozpravali o Petrohrade. Divne. Naliali mi whisky s kolou a polozili predo mna flasu piva. podakoval som a ticho som cucal pivo. oni sa dalej bavili o kilegoch z prace. nemal som co dodat a tak som ticho sedel a pil. na zemi sa povalovalo zlte detske telefonne sluchadlo, z ktoreho telefonujem bohu, ked som strieskany. zajtra nejdem do prace, takze je vsetko ine. nocny vanok je iny, pivo je ine, whisky je ina, ja som iny. z vedlajsieho domu pocut u2 a ja som ticho. obcas poziadam Draka previnilo o cigaretu a fajcim. cigarety su ine. vsetko je ine. Knizka od Iriny Deneznikovej (alebo Dereznikovej) je docitana a chystam sa na toho Gogola. Rozmyslam nad tym Petrohradom. Taketo veci sa mi stavaju casto. Potom sa odpotacam k pocitacu a pisem. A potom dopisem a idem dalej pit, pretoze zajtra nevstavam do prace a nie je tu nikto, kto by mi v tom zabranil.
niniw
02. 09. 2006
Dát tip
nieee ... som ti pisala, ze obcas zavolaj aj mne, nemusis sa furt len s nim - s bohom - vykecavat ...

Renas
02. 09. 2006
Dát tip
akoze bohu?:)

niniw
02. 09. 2006
Dát tip
no vidis ... teraz mi nemas ako zavolat

Renas
02. 09. 2006
Dát tip
:) zlte sluchadlo sa povaluje v uk...

niniw
01. 09. 2006
Dát tip
hmmm sankt-peterburg ... moja platonická láska ináč fajn pocitovka ... občas cez to žlté slúchadielko zavolaj ...

Oldjerry
17. 07. 2006
Dát tip
No, jo, pravda, dneska se domluvíš i v Petrohradě anglicky...

...cau lasko...

Renas
16. 07. 2006
Dát tip
good bye!

Oldjerry
16. 07. 2006
Dát tip
da svidanija !

Renas
16. 07. 2006
Dát tip
tak moment... co sa teraz deje v petrohrade? o tom som doteraz nevedel... idem si teda mrknut spravy... toto je demokracia

Renas
15. 07. 2006
Dát tip
ja viem...

Oldjerry
15. 07. 2006
Dát tip
Skotačící děcka jsou ty myšlenky, přeskakují se navzájem a vytvářejí pocit intimnosti bez intimity. Vypadá to blbě, ale tak to na mne působí.

Háber
14. 07. 2006
Dát tip
...chyba ta, kto by tomu zabranila:)

Norsko 1
14. 07. 2006
Dát tip
jakobych seděl vedle tebe nebo držel sluchátko :-)*

..no jemne sekane.... ..take kvazi tajomne zamyslanie nad niicim...ale o to tu asi ide.. ...je mi to sympatickejsie...jak ked tu niekto slahne uvahu zo strednej skoly...a caka ze ppadanem na zadok....za to ze dostal jednotku za respektovanie vsetkych fomalnych pravidiel...usmev... ...jo a poznas tu pesnicku od nohavicu o petrhorade?...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru