Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Apokalypsa

21. 03. 2001
7
0
2920
Autor
dablik008

zas jednou neco delsiho...:o))

Snad se mi to jenom zdálo, noční můra, Apokalypsa! z Babylónské věže šlehaly plameny, malé dítě plakalo, byla mu zima na slámě, a za jeho krk, půl světa a harém k tomu, křičte z mešit, Alláh, et Alláh, na rudém nebi zasvítil, zlatý měsíc, půlměsíc, půlnoc ozářila kometa, tři králové vyšli na pochod, a ztratili se v poušti, ráno rozlilo světlo jako omáčku, na skopové, v Betlémě hodujeme, Ave césar! krev ať teče proudem, všechna, i ta lidská, Jesus Christ Superstar, rožeň, kříž, tma padá na Jeruzalém, světlo se vkrádá do našich duší, a čeká na zavelení k útoku, na zdviženou ruku Piláta, katův blázen s korunou trnovou, vlastně je mi ho líto, Zabij ho! Umuč ho! Jeruzalémský lid… je mi zle, z nich, ze mě, z muslimských bratří, co líbají zem a radují se, nad smrtí proroka, Mesiáš je mrtvý, pokřižujte se, dnes září Davidova hvězda, na poslední večeři, večeři bez hostů, bez vína a bez chleba, Žehu zdar! popel by přece nevstal z mrtvých, snad se mi to jenom zdálo, noční můra, Apokalypsa! řval jako zvíře, když světily ho plameny…
Astalavista
02. 02. 2002
Dát tip
Inu, tady tě už začínám poznávat, resp. tvýho rodícího se génia !*

miklunka
22. 08. 2001
Dát tip
dlouhý...jsem v tom ztracená...ale pekne ztracená...

Krel
16. 06. 2001
Dát tip
supr báseň...!* a do klubu s Tebou!

dablik008
16. 06. 2001
Dát tip
Krel, diky, uz tam jsem :o))

clovrdik
07. 06. 2001
Dát tip
velmi zdařilá věc, je v tom dost síla, přečetl jsem si to několikrát a fakt se ti tahle báseň povedla. dávám TIP a zařazuju do klubu.

Danny
22. 04. 2001
Dát tip
přichází Góg a Magóg v šeru mlhavého dne svítí pochodně světlometů atomové bomby číhají jako skrytá hrozba Uranu proti nim dav lidí, pochodující podle hudby sfér v očích mají Davidovy hvězdy a v ústech píseň času světelná postava se vznáší před nimi, s intelektem v tváři Immanuel, prasyn Davidův dav šeptá: Mášiach, Mášiach

dablik008
22. 04. 2001
Dát tip
Danny..pekny...:o)) skoro bych to otipoval...

Mea
20. 04. 2001
Dát tip
Sem jsem kritiku už psal ... tak kde je??? TIP

Print
10. 04. 2001
Dát tip
*!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru