Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Báseň generace

01. 07. 2006
1
0
2863
Autor
Zolo

Kolotoč, kvádro, smrt
Co symbolika skrývá ?

Stroj času nám vráží do slabin
Své ostruhy, štve nás dál
Až unaveni padnem´ do trávy
Kdo z nás bude král?

Chceme volnost a ne -
Korunu, žezlo, jablko a trůn
Nám stačí k životu:
Kolotoč, kvádro, smrt
Kaguáš
27. 03. 2001
Dát tip
Ještě Jednou k tomu poučování. Jako...nechci se nějak bránit, ale podívej se na svoje básničky. Třeba tahle opakuje stále se omílající téma. Krysí kolotoč světa. Kolo se točí a krysa běží přesto se z místa nehýbá. Kolo se točí a krysa běží, pak vyčerpáním umírá. (ZNC, Obludný neználek, 1989). Tohle poučuje. A víš proč Ti to píšu? Protože si to fakt myslim a stojim si za tim. Nechci Ti tim nijak ublížit. Jen Ti vyjadřuju svůj názor. Třeba blbej. Ale můj. Nikterak to nesníží to dobré co si o Tobě myslím a nezhorší to špatné co si myslím, že vidím. Zase si hraju se slovy, a můžu vůbec dělat něco jinýho? Telepaticky ti to holt nepošlu. Sám doufám, že moje úmyslz jsou dobrý.

Kaguáš
27. 03. 2001
Dát tip
omluf pravopysní chiby a to že sem ti to chtěl poslat soukromnije

ulita
22. 03. 2001
Dát tip
stejně nás to asi semele...

(závorka)
22. 03. 2001
Dát tip
nesnášim kvádra (tak jsem je z koloběhu vypustil)

Astalavista
22. 03. 2001
Dát tip
Velká pravda, pěkně napsané * P.S: Teď nějak nestíhám, ale na texty se vrhnu v nejbližší době, nezapomněl jsem na to.

Jákob
22. 03. 2001
Dát tip
dobrý .. semele semele :o) a tak je to správně

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru