Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jeŽIš

22. 03. 2001
3
0
2520
Autor
Naso

z chystanej zbierky \v paSCI FIlozofa\

Veď neumieraj za nás na kríži či sme my hodní tvojho pohľadu? Ona, on, aj ja som ti ublížil s kým to tam máš šeptavú poradu? Nie, neodchádzaj ešte do výšav chceme príklady, nie abstraktno Veď krivda nám vždy bude najbližšia môj sused si už strká za pás nôž a na srdcia padá chladná inovať Cítim, ako lásku idú zlynčovať katani tvojich posledných slov Vedia, čo robia! Prevrhli tvoj stôl s posmechom na perách šíria nesúcit Len ži! Tamto už rúcho nesú ti...
Bacil
23. 03. 2001
Dát tip
Nádhera, naozaj

Stínovlas
22. 03. 2001
Dát tip
Proč název jeŽIš a ne Ježíš?

Wopi
22. 03. 2001
Dát tip
Stíno: přečti si poslední řádku... tip

kafka
22. 03. 2001
Dát tip
...asi by to už nebyl on, ale někdo jiný... kdokoliv z nás

proto
22. 03. 2001
Dát tip
tip, Stíno, možná je to tou cizí řečí :)

Naso
22. 03. 2001
Dát tip
Stínovláske a všetkým ostatným chcem len pripomenúť, že titulky básní zo zbierky -v paSCI FIlozofa- (to sfi-ci má tiež svoj účel) majú svoju opodstatnenú metatextovosť, viacsymbolovosť - dávajú sonetom širší, univerzálnejší a možno aj filozofujúcejší rozmer. kafka to presne vystihla - kdokoliv z nás... Podobné je to aj v prípade ostatných básní z tejto zbierky (doteraz v Písmakovi: CasaNovak, koKain, neDalí mi za pravdu, Johanka z pArku a mefIstota).

Albireo
22. 03. 2001
Dát tip
Nejdřív jsem se chtěl pozastavit nad tím, že sonet by měl být rýmovaný, ale ony tam jakési rýmy při druhém čtení vyplavaly, jen tak trochu náznakové. Zajímavé...

Stínovlas
22. 03. 2001
Dát tip
Dík za vysvětlení, už chápu. :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru