Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rozpršelo se

21. 07. 2006
0
0
2615


Milly
26. 07. 2006
Dát tip
fotka mi nic neříká, ale uvítala bych tu kategorii pro obrazy a fotografie........

Fil
24. 07. 2006
Dát tip
nikdo neřekl, že se smí/nesí jen názor. Dělej si co chceš, ale od komentáře jsme tu my:-) Desden? Už tam jeduu:-) ale ale, fotka z mobiu přes sklo teplíčka auta někde na obchvatu, no tomu říkám poezie!!:-) nebo tu nemáš být ty:-)))) a máš to!.-ú)

kristovanoho, co jste? vzpamatujte se, lidi! přeháníte to s těma krabičkama, co se smí a co se nesmí, dyk vo co de? nejste náhodou nějak moc zakonzervovaný? nepotřebovalo by to trošku se uvolnit? doporučuju drážďanskou galerii starejch mistrů, osvoboďte se s Richterem :-))))) já myslim, že tady to je o poezii a když nevidíte poezii v týhle fotce, tak tu nemáte co dělat vy :-)))))

Fil
22. 07. 2006
Dát tip
souhlas s Lyrae, ale proč ne i když to je zvykem spíše totemu.Třeba se to stane obvyklejší, až to nebude vyjímkou... Nu uvidíme....

(závorka)
22. 07. 2006
Dát tip
jo, (líbí) ... ale kde je Písání ? ! ?

Marty73
22. 07. 2006
Dát tip
literární, mikropovídka či báseň, okamžik

Fouckault
22. 07. 2006
Dát tip
obrázek není abstraktní.. má významovost.. tudíž je jistým způsobem literární až až..

Lyrae
22. 07. 2006
Dát tip
já neurčuju co se smí a co ne, pouze si myslím, že fotky by se měly dávat třeba do prologu aby dílko uvedly nebo na servery, které se tím zabývají. literární je od slova literatura, ne?

jo aha, tak pardón, to mi nedošlo, že tady se směj jenom slova

Lyrae
22. 07. 2006
Dát tip
není tohle náhodou literární server? a název zněl tak hezky...

Marthin
22. 07. 2006
Dát tip
Stěrač vypadá osudově!

dadíková
22. 07. 2006
Dát tip
poezie...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru