Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

? ? ? ? ?

25. 07. 2006
2
5
2402
Autor
hašigora

já jsem já...:o)

Koušu si nehty, píšu čímkoli na cokoli, nosím těžký boty, nemám ráda růžovou, ráda nosím pletený svetry, který jsou mi velký, nemám ráda aroganci, nesnáším, když někdo pozná, co si myslím, mám ráda Beatles, pohodový písničky a punk, mám ráda srandu, nemám ráda disko, mám ráda extravaganci, jsem nedůvěřivá (hodně), miluju své kamarády, někdy se nesnáším, mám mrňavý sebevědomí (v podstatě žádný nemám), chci mít jistotu, nesnáším kritiku na sebe, jsem šíleně kritická k ostatním, nemám ráda změny, jsem psychicky labilní (tohle používám jako omluvu na všechno-to mě štve), miluju změny, mám ráda cestování, autobusy, mystiku, malý sešity, občas se chovám drsně, abych zakryla svý pocity, bojím se, že jednou bude někdo lepší (a on bude), nemám ráda svou slabost, neznalost a znouzecnost (pro pravý punkery:o), jsem drzá, mám dobrej pocit, když někomu pomůžu nebo když celej den nejím, jsem tvrdohlavá, mám vždycky pravdu, mám ráda maliny (i s červem:o), nemám ráda, když mě nikdo nemá rád, když mě nikdo nepotřebuje a když to beze mě funguje, chci být nepostradatelná a nezapomenutelná, občas si pustím Hanu Zagorovou, nesnáším vojáky, Slováky a rasisty, bojím se Romů, mluvím hrozně nahlas, jsem svá, snažím se být svá, mám ráda bláznivou náladu (for Joelle:o), mívám deprese, mám tmavou pigmentovou skvrnu v duhovce levého oka, chutná mi rum, ráda píšu a kreslím obyč tužkou, jím jenom kuřecí maso a nevím proč, miluju ten pocit, když jsem bosa, nesnáším šampaňský, mám ráda horory, nemám ráda žlutou a gumování, mám ráda morbidní věci, jsem šíleně stydlivá a ukecaná, mám neodnaučitelné zlozvyky, mívám strach, líbí se mi, když je bouřka, nelíbí se mi, když jsem nemocná, jsem často nemocná, na spaní nosím asexuální flanelový košile po kolena s medvídkama, jsem ráda bezmocná (někdy), chci být drobná, nejsem drobná, když mě někdo naštve, jsem schopná ho zabít, ale nemám na to sílu, bojím se nadávek, moc se snažím, ráda kupuju někomu sladkosti a dívám se, jak je rád, občas jsem sobecká a hypochondr. Jsem jiná. Jako každej.          
                                                                                                                                                                                                                  t.

5 názorů

Cornelie
12. 09. 2007
Dát tip
Jsi jiná a zároveň v něčem stejná:)Jako každej:))

hašigora
31. 07. 2007
Dát tip
nejvic! cebrenou uplne miluju:o)

JiKo
30. 07. 2007
Dát tip
a jakou barvu ráda máš? čebrenou?

JiKo
30. 07. 2007
Dát tip
:-)))

etna
04. 12. 2006
Dát tip
no ty maliny s červem:) nevím nevím, ale když se to zapije rumem tak to jde:) pěkný přiznání:)

hašigora
01. 09. 2006
Dát tip
diky:o)

K2
31. 08. 2006
Dát tip
Jo, na pivko bych s tebou šla.

bestye
31. 07. 2006
Dát tip
jsi svá :c) *

hašigora
25. 07. 2006
Dát tip
nekdy...:o)

Baziliška
25. 07. 2006
Dát tip
to je ale stejný jako s čechama:o)

hašigora
25. 07. 2006
Dát tip
neber to osobne,potkala jsem nekolik slovaku a moc mi do oka nepadli...ale taky znam slovaky, ktery jsou v pohode (asi dva:o) to je stejny stejny jako s moravakama...nektery bych zabila a nektery mam rada...:o)

Baziliška
25. 07. 2006
Dát tip
aspoň, že tak...ale vtip je to blbej, sry...

hašigora
25. 07. 2006
Dát tip
proti tem co neznam vsechno, proti tem co znam nic a ty co poznam jsou na tom uplne nejlip:o)

Baziliška
25. 07. 2006
Dát tip
:-(((...co máš proti Slovákům?

hašigora
25. 07. 2006
Dát tip
vis kolik by stal?:o) diky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru