Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nehodící se škrtněte

25. 07. 2006
7
1
1798
Autor
JirkaS

.....

To bylo vrzání veřejí a skřípání písků pod botami nežli vstoupil... Zrovna jsem si namáčel cukr v černým kafi který se jako já propadal sám do sebe Přišel mi sečíst dluh avšak já měl stále nevybalený batoh plný čtyřlístků a podkoviček různých velikostí... (nevěřil bys kolik se jich nakonec sejde) --- "Víš, musím ti to ukázat." "Vidíš moje záda? Vidíš ta záda? Ach ano, i po těch letech lámání v kole mají ještě trochu té zadumané barvy, kterou nezpochybní žádný šarlatán. A vlasy, ten kdysi hrozen lesních včel, co ještě celý neodlétl v chomáčcích vykartáčovaných střepů? A tvář, tu skicu Rembrandtovu, která se stále bojí dětí, a kterou brázdí lodě plavící se po celá desetiletí. Tvář sešlehanou větvemi času sedící na svém kymácivém stěžni? A oči, ta vybledlá semínka odkvétajících pochybností, které však neusuší žádná půda světa? A vidíš ta ústa? Ústa, z nichž se line zápach věků i roje převratných filozofií končící pod uhelným prachem každé třetí noci?" A přeci! Přeci si naposledy zatančím své zběsilé Pogo a on mi na oplátku dá čas na rozmyšlenou Možná pak zvednu obě ruce s dlaněmi k nebi ale nebudu prosit o slitování Vím jen že všude na světě jsou dveře a ON může vstoupit kamkoli proto nemá smyslu před sebou utíkat Asi dnes podepíšu ten formulář (a nehodící se škrtnu!) .

1 názor

Print
10. 08. 2006
Dát tip
Hmmm, moc*

stenos
02. 08. 2006
Dát tip
Pěkný

dadíková
25. 07. 2006
Dát tip
výborný... t

yzžet
25. 07. 2006
Dát tip
..když jsi v tom škrtání <***> schovala jsem je do závorky ..pro jistotu,pro štěstí...

Norsko
25. 07. 2006
Dát tip
ale že ti to píše, jiří :-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru