Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ahoj

26. 07. 2006
4
0
2137
Autor
Renas
mam krizu vedomia... jeeezisi... chcem byt uz doma a pit zvetrale pivo v nonstope, abo inde... na szigete bude 12. radiohead. pojdeme? rozmyslal som nad tym tak... a pojdeme rychlo kupit cln do tesca a plutvy... hlavne plutvy... sa z toho pominiem... vyskocim z koze a pocikam sa... budes mi rozpravat o mori? ja ti potom poviem jaka haluz sa tu stala. tu sa furt deju nejake haluze... cesi su uz na mna v pohode, lebo zistili, ze som dobry a cestny chlapec s cudnym vyrazom v tvari... teraz, ze ci makcen na slovo cudny, abo nie:) abo cestny... som cestny abo cestny? scestny... by som ti dnes brnkol, ale nemam kredit... skus ma teda prezvonit, ak budes pobliz:) ja sa zatial lucim... v rukach drzim prskavky a v zuboch zapalenu svetlicu... na nohach mam plutvy a skacem z okna medzi rozjarene pakistanske deti od susedov...
Print
10. 08. 2006
Dát tip
*!

Norsko
26. 07. 2006
Dát tip
treba odstrániť ten prízvuk dementný ? ... :-)

Renas
26. 07. 2006
Dát tip
ahooooj:) (s dementnym prizvukom)

Norsko
26. 07. 2006
Dát tip
jsem v pohodě a proč tí slováci niesú ? ... :-)

no ty kraavo... na radiohead by som isiel

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru