Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Déšť

31. 07. 2006
8
0
2668
Dešťové kapky popadaly do vlasů taky do výstřihu o mnoho víc jich býti mělo těch pár jen tiše zasyčelo vášní když rozpálené tělo chtělo se k tobě přitulit omotat paže kolem šíje že ještě žije láska ve mně jak výhní popraskaná Země zbrázděno srdce bdící ve mně leč naděje mu neubývá ještě jsem živá lásko živá ... buď kapkou deště sálám ještě po letech bdění ve svém hradě z jednoho z mnoha prvním v řadě tě vnímám ON to ví - se dívá ...
solomon
01. 08. 2006
Dát tip
jojo slušný! *

Norsko
31. 07. 2006
Dát tip
takové zuzulinkovské ... to umí jenom moravačky :-)

...a jsme-li milováni, není-liž pravda?

Sarrah
31. 07. 2006
Dát tip
Krásná***

dážď vlhké dve dlane čo hladkajú nás dážď pozri sa na ne v ten studený čas dážď keď v tichu noci sa zastaví dych dážď chladivý pocit verných tých ...

Čaruj a spaluj kouzly svými jak verši dávno spaluješ déšť volám déšť nechť promočená svolím by sedl na ramena mi havran starý s dary slov: Jsi živá dokud miluješ ...

Petrusha
31. 07. 2006
Dát tip
dážď ako symbol ukojenia dážď ako plavé vlasy nežné dážď hravá riečka do spojenia dážď - niečo krásy pre stvorenie ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru