Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Deň čo deň

03. 08. 2006
3
2
2254
Autor
krempi
...tak zbaľ si gaťky a poď ku mne bývať...
 
Ondro mal veľké srdce a rovnako veľký penis. Krásny pohľad, poviem vám. A vraj na veľkosti (penisu) nezáleží.
 
Lenže ty máš všetko ideálne a to ja nie som naivná, dobre vieš.
Ideálna matka tvojho ideálneho syna v ideálnom domove.
(Ideálna milenka)
 
Aj v aute to môže byť dokonalé. S tebou. Aj s Ondrom bolo, ale ty máš všetko ideálne.
 
Naproti tomu v posteli sa ti nik nevyrovná, ani 5 rokov Ondrové veľké srdce.
Masíruješ, ale podľa teba tvoj syn je v tom lepší. Tak mi s ním dohodni stretnutie.
Chladivý pepermintový krém sa kĺže pod tvojími rukami na mojom tele. A chladivý pepermintový likér hĺtam po dúškoch. S pivom.
 
Takto to mám najradšej... tíško šepnem.
 
Dráždiš ma na povrchu a to je môj raj. Vieš to (veď som ťa to ja naučila).
Ležím na bruchu a dvíham zadok proti tvojmu ideálu.
Krútim sa krútim... krútim ho krútim...
 
...aaach-ch....
 
 
Ahoj Mon.... tak zbaľ si gaťky a poď ku mne bývať... kričíš za mnou na stanici deň čo deň.
 
Čau a pozdrav doma... sa zasmejem.
 

2 názory

krempi
08. 01. 2009
Dát tip
eneku, ja pisem skor taketo clanocky, ci jak bych to nazvala... totizto ide skor o moj postreh nad vami muzmi resp. vztahmi... mam nejake veci podobneho razu, tak ak das mail, mozem poposielat...

Enek
08. 01. 2009
Dát tip
říkal jsem si, jak by to vypadalo delší, víc rozvinuté. takhle je to jen takový prolog. je to zajímavé, a mohlo by to být úžasné - umím si to představit. nemáš něco delšího, souvislejšího, rozpracovanějšího?

krempi
11. 08. 2006
Dát tip
mayoo, velka vdaka ti

mayoo
10. 08. 2006
Dát tip
vynikajúce*

krempi
04. 08. 2006
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru