Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

EMPEETROJKY

14. 08. 2006
1
0
2877
Autor
Renas

mp3s mojej kapely "AKO CHCEŠ" na adrese devilrecords.wz.cz

budem rad ked skritizujete po vypocuti:)


ja tu studujem, alebo daco take... potom daj vediet:)

Renas
24. 10. 2006
Dát tip
ty si v prahe? ked sa zadari... mozno aj v prahe si raz zahrame v nejakom klube:)

(to som myslel v dobrom)

Je to velmi fajn! Paci sa mi ta destruktivna gitara:) Kedy budete v Prahe?:)

ked to bude dobre to si pis ze sa to bude sirit ;)

Renas
11. 09. 2006
Dát tip
stahuj a siiir

rad si stiahnem, ked budem mat rychlejsi net (oktober)

Renas
20. 08. 2006
Dát tip
mam prve demo... to je uplne ine, ale nie je na nete... a dik za critics... prave som sa vratil z kvasu... masaker!!!

obluda
18. 08. 2006
Dát tip
veri gut kamaride, vyborna mjuzik, nemaz toho viac? :)

...ale lepayaco tu boli aj tak skor...a na to damy a pani nezabudajme...

JiKo
17. 08. 2006
Dát tip
Chtěl jsem říct nikdo z lidí není bůh :-)

Já ano.

JiKo
16. 08. 2006
Dát tip
já si to myslel je tam dost disonance v těch duétech. No ale nikdo není bůh žejo :-)

Renas
16. 08. 2006
Dát tip
spievame dvaja... asi myslis slovenske texty... tie spievam ja... anglicke spieva bohus... mas pravdu... spievam falosne:)

JiKo
16. 08. 2006
Dát tip
Ugh.... no hochu memám moc co bych řekl. Takovej standardní popík, možná zlepšete práci bubeníka ;-) Co mě ale zaráží je zpěvák. Šmajrá to nemáte uši? Je hezký že v mnoha věcech je kytara a zpěv ala Curt Cobain.. jenže co je to platné, že je to falešně? (to si můžu dovolit já, páč zpívám z prdele a krávoviny...) Zpěváka vyměnit okamžitě. Jinak to ale celkem dobře frčí ty skladby, když odmyslím ty nedostatky a provedení by bylo bez chyb - bylo by to fajn poslouchatelné.

JiKo
15. 08. 2006
Dát tip
já bych si to poslech kdybych věděl kam mám kliknout

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru