Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cyrano třetího tisíciletí

18. 08. 2006
0
0
2031

Rozhovor s J. P. Malým /malykuba01/na stránkách SUBJEKTIVNÍKU Radima Pavlíka:

http://www.subjektivnik.blogspot.com/ - hledej vpravo dole mezi Předešlými příspěvky dle titulu "Cyrano třetího tisíciletí"
JiKo: Tak to je bezva, že sis to přečetl, díky. A k poznámkám tolik: Zamysli se - rozhovor, to je povídání si, rozmlouvání, nesejde na tom, kdo si vezme jaký prostor. Myslím, že je škoda omezovat se pouze na výslech, co? A Kubu mladšího si klidně dál představuj, on totiž děsně mladý je a fotky jsou mnohdy velmi, velmi ošidné :)))) Třeba Tvůj dojem napravím - zkus tohle: http://www.pozitivni-noviny.cz/912.html - :)))

JiKo
20. 08. 2006
Dát tip
Četl sem ten rozhovor a dobrý. Akorát se mi někde zazdávalo, že forma otázek byla spíš už sama odpověď a mnoho prostoru v rozhovoru patřilo tvým myšlenkám, které měly být spíš v tom úvodníku. Ale jinak fajn... akorát sem si kubu představoval mladšího :-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru