Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nekonečno

22. 08. 2006
11
0
2038
Autor
JirkaS

úlE.T.

Kam jen se táhne nekonečno Prý je tak dlouhé jako niť táhnoucí se od zubu až k dveřím... A na ní tančí malý příběh jímž kdekdo cloumá Lomcuje A někdo trhne prudčeji jiný zas vyrve dočista! Kam jen se táhne nekonečno Prý je to dopravník vozící prapodivný koks co padá za horizont na hromadu ze které neubývá A v řeřavých uhlících a popelu syčí slzy usmrkaných děcek Kam se jen táhne nekonečno Je v malé klícce u mě v garáži anebo ve spořitelní knížce pod tébichem A v rozpustné kávě která spáchala své každodenní autodafé aby nedopitá opětovně chladla A také v hlavičkách hřebíků V nich dozajista! Vždyť komu by se chtělo počítat raněné před tím než zazní první rána... Ach kam se táhne to všecko na konci vět (Vždyť tečky jsou tak směšné) Jsou to namalované kazy na sklovině zubních protéz Nikdo jim stejně nevěří Snad proto si to říkám!
Stínolez
24. 08. 2006
Dát tip
Opravdu výborné, chytlo hned po prvním čtením..

Tramtarka
22. 08. 2006
Dát tip
hmmm,výborné dílko....dokonalé asociace velmi poeticky zobrazené....***a do oblíbených,vynikající-opravdu

zdjr1976
22. 08. 2006
Dát tip
TIP

zorka
22. 08. 2006
Dát tip
*

Petrusha
22. 08. 2006
Dát tip
nekonečnom je len chvíľka malá keď bolesť v hluku neutícha ... ***

dadíková
22. 08. 2006
Dát tip
jo jo...:)*

Sarrah
22. 08. 2006
Dát tip
Prý je tak dlouhé jako niť táhnoucí se od zubu až k dveřím... A na ní tančí malý příběh jímž kdekdo cloumá Lomcuje Spousta zajímavých obrazů, ještě se určitě vrátím***

Norsko 1
22. 08. 2006
Dát tip
a říkej si to dál :-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru