Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chuť lásky

Výběr: Vio
27. 03. 2001
9
0
2291
Autor
zolli

Vlaštovičko, jinak to recituji a ještě s Tebou, milá, polemizuji Pachuť lásky

Zbytní mi v ústech slova rozum leží v nedbalkách city si zas a znova perou prádlo na valchách. Vášeň ve mě hmatá ženu. Svíjím se, řvu do refrénu. V dlaních pálí NETTOpýr zvracená madla břitů... Na vlasech mi kráká výr: „Proč líbám nenasytu?“ Optám se - „Lásko jsi tu?“ Nebo tu jenom leží stín... Snad ozvěna odpoví tu, že z vrásek tančí Harlekýn po stehnech své Kolombíny. Hrajem dell´arte u forbíny hledišti v znak zvrácenému co prsty soudí tíhu vin. Porozumím nechtěnému, když divá bolest protkne klín!
dr_fellgod
11. 04. 2002
Dát tip
zolli. Jen tak projíždím tvé výtvory(máš jich tu požehnaně) a musím říct, že mě doslova dostali..Máš (zatím) nejlepší co jsem tu viděl..

zolli
11. 04. 2002
Dát tip
dokturku, tak tos toho tady videl jen málo, já jse je packal.

Vojtek
02. 04. 2001
Dát tip
tip

zolli
29. 03. 2001
Dát tip
Azííí chlape kde ses c'oral, víš jak si mi chyběl?

AZALIN
29. 03. 2001
Dát tip
:-)) MTR! :-)

Astrálka
29. 03. 2001
Dát tip
* zolli, to sa spýtaj mňa, kde sa cúral, som ho načapala ! * Azalini, ak Ťa zase dakedy stretnem na ulici, a budeš ma ignorovať, tak ako predvčerom, nebudeš mať čas ani na pozdrav, a už budeš sedieť so mnou v čajovni :-)

Falka
28. 03. 2001
Dát tip
Jinak to recituje a ještě bude polemizovat... no viděli jste to, lidi...??? A kdybyste to slyšeli! Ale... vy to oceníte i bez toho.... :o)) *

jester
28. 03. 2001
Dát tip
ja si na tu recitaci budu muset pocekat..((

papouch
28. 03. 2001
Dát tip
ááánóóóó, recity recitýýýý, zolllinko, někdy! :-)

Vio
28. 03. 2001
Dát tip
Už jsem to chvíli nepoužil, tak teď je příhodná chvíle... TIPík Výběrový

inventor
28. 03. 2001
Dát tip
TTT

AZALIN
28. 03. 2001
Dát tip
Pjekný zollinko.. nejlepčí, co sem zatím neska četl.. a ani mi nevadilo, že sem všemu nerozuměl.. ;-) Jo a není hezký dělat si legraci z chudáčka Astrálky, dyť čeština je pro ni, zdá se, stále problém..... ehmmmmm.... ;-)))

zolli
27. 03. 2001
Dát tip
A nepište mi tu bando žádný DUMKY...Je to vlastně o tom, že žádné černé kafe se nepije tak horký, jak se zaleje...

Astrálka
27. 03. 2001
Dát tip
* forbína, valchy ! zum zum zum, nejde mi to na rozum :o)

Albireo
27. 03. 2001
Dát tip
Misty trochu divne, ale libi!

zolli
27. 03. 2001
Dát tip
Forbína? Holčičko to je taková otevřená scéna před oponou. Hrával tam často V+W, takové aktuální scénky, vesměs satiru na současné problémy... Valcha je starodobé prací náčiní....tím se drhlo „špinavé prádlo“! S tvým vzděláním a poetickou duší bych čekala větší přehled ;o)

zolli
27. 03. 2001
Dát tip
Ha odkaz mi už funguje promiňte..chybička se mi někde vloudila. Už je opraveno..

Astrálka
27. 03. 2001
Dát tip
* ďakujem ! tak valchu som náhodou tušila, ale s turbínou som bola úplne vedľa :o) * a na záhradníčku mi stačí vedieť, kedy a čím pohnojiť, dúfam, že som neodlákala prípadných Tvojich ctiteľov :o)

zolli
27. 03. 2001
Dát tip
:o))) Květino neboj nepohnojila jsi to :o) MTR!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru