Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bláznovská

05. 09. 2006
10
0
2415
Autor
Nickyx
Milion zvědavých pohledů Připláclá těžkost bytí smrdí Když ukřižovaným cítíš se být. To jsi přece nemohl být ty... A přec sevřená dlaň důkazem zůstává...
Nickyx
06. 09. 2006
Dát tip
taky nikdy nevím, co k tomu psát, snad jen..děkuju, úsměv! :)

Jakubisko
06. 09. 2006
Dát tip
já už nevim co ti k těm dílům psát...:) máš prostě svůj styl, který je nezaměnitelný a který ve mě vyvolává spoooustu odezvy :) ***

Nickyx
06. 09. 2006
Dát tip
rad jsem Te po dlouhe dobe zase videl...dekuji Ti, usmev pro Tebe :)

LIONELIZ
06. 09. 2006
Dát tip
uz som davno necitala tvoje miniatury,teda uz som tu aj davno nebola,ale hm,dnes stale tipujem,takze aj tebe jeden venujem* inak vydarene,ma to hlbku:)

Nickyx
06. 09. 2006
Dát tip
Jarmila_Moosová: proč ne? :) děkuji s úsměvem Kaczenka: no já Ti nic neposílal, nemůžeš mě mít v oblíbených autorech? to by bylo vysvětlení :) děkuji, úsměv! Oldjerry: to mi zní malinko cize...ale je to fajn...děkuji :) dj_salinger: ved su take male :D ja viem, taky som rozmyslal, ako to inacej zrobit...niemal som cas rozmyslat.....dakujem s usmevom dadik: ď, úsměv! :)

dadik
06. 09. 2006
Dát tip
jo*

dj_salinger
05. 09. 2006
Dát tip
Názov mi ladí s obsahom, len tie trojbodky...

Oldjerry
05. 09. 2006
Dát tip
Je to tvoje a tvůj styl, já bych tam použil vlhko v pěsti (ale to by se ti asi zdálo moc podbízivé, viď ?)

Oldjerry
05. 09. 2006
Dát tip
Je to tvoje a tvůj styl, já bych tam použil vlhko v pěsti (ale to by se ti asi zdálo moc podbízivé, viď ?)

Kaczenka
05. 09. 2006
Dát tip
urcite ma nejakej vyznam, proc si mi poslal to avizo..ale ja se porad nejak nemuzu vymotat z tech vsech slovicek...*:) prosim nekdy o vysvetleni...

proč "bláznovská"? - *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru