Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DNES!!!DNES!!!DNES!!!

07. 09. 2006
0
0
2744

NEZAPOMEŇTE!!!

GALERIE CESTY KE SVĚTLU Praha 4, Zakouřilova 955/9, 300m od metra C- stanice Chodov, první výstup vlevo, pokladna tel: 272 950 557 Unikátní umělecký interiér Zdeňka Hajného s obrazy a světelnými objekty z krystalů, který působením hudby a měnícího se osvětlení nabízí prostředí jediné svého druhu na světě. Součástí galerie je také expozice děl předních českých výtvarníků Z. Čechové, M.Eremiášové, J. Š. Fialy, O. a M. Hudečkových, J. Kristoforiho, J. Nálepy, J. Skřivánka, J. Šerých, O. Zoubka a dalších. PRODEJNÍ VÝSTAVA DĚL VÝŠE JMENOVANÝCH A HOSTUJÍCÍCH UMĚLCŮ KULTURNÍ POŘADY GALERIE – V KŘIŠŤÁLOVÉ ČAJOVNĚ ZÁŘÍ 2006 7. 9. čtvrtek 19h Hlas, který léčí. Známý a oblíbený zpěvák Karel Kekeši, bývalý člen Orchestru Václava Hybše, svým "hlasem, který léčí" doprovodí směsí vybraných písní soubor básnických textů ze sbírky "Sníh z křídel mých" v podání jejich autorky, básnířky Jarmily Moosové. VŠECHNY VÁS CO NEJSRDEČNĚJI ZVU.
Zbora
19. 09. 2006
Dát tip
správně ;o)

Miroslawek
14. 09. 2006
Dát tip
Ale ksicht jsem si pamatoval, jen přiřadit přezdívku byl problém, na T. působíš jako "šedé"??? - kde jsem sice tušil jistou podobu, co jsem netušil, že šedé se Zborou jedno jest. Teda jestli přiřazuju správně.

Zbora
13. 09. 2006
Dát tip
Sprosťáku! Až se zase ukážeš v Řetězové, za trest Ti věnuju básničku!!! To, že si mě z ní nebudeš pamatovat jsem vcelku předpokládal, ale to, že nepoznáš čaj jsem vskutku nečekal. No...je pravda, že za 120 Kčs už jsem pil i lahodnější nápoje...ale zase to většinou nebylo spojené s léčením.

Miroslawek
13. 09. 2006
Dát tip
Aha, tak to jsem se uklidnil, už jsem myslel, že tam neumějí uvařit ani čaj ;o)

Zbora
12. 09. 2006
Dát tip
Kdepak, já byl ta konvička, co jsi z ní pil čaj ;o)

Miroslawek
12. 09. 2006
Dát tip
Zbora: Tos byl Ty u toho vedlejšího stolu?

Zbora
11. 09. 2006
Dát tip
Já měl foťák, ale fotit se mi nakonec taknějak nechtělo.

Fotky nejsou, ale obrazy, co nám /mně a Karlovi Kekešimu/zůstaly v srdci, mají trvalejší charakter.... děkujeme :)))

Nickyx
08. 09. 2006
Dát tip
ja to mel trochu z ruky..

Miroslawek
08. 09. 2006
Dát tip
asi ne, ale nevím jistě, my přišli s Rivkou pozdě

JiKo
08. 09. 2006
Dát tip
jsou nějaké fotky nebo tak ?

JiKo
08. 09. 2006
Dát tip
já chybu neudělal, opravovali nám tělocvičnu.. parchanti.. mno jo tak jsem měl smůlu:-(

Miroslawek
08. 09. 2006
Dát tip
JiKo: udělal jsi chybu, bylo to vynikající ;o)

Zbora
07. 09. 2006
Dát tip
už si vážu kravatu.

JiKo
07. 09. 2006
Dát tip
původně jsem chtěl jít jenže mám volejbal kterej měl být ve středu :-(( bééé

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru