Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koncert pre 4ruky a 4 nohy

30. 03. 2001
5
0
1954
Autor
Naso

zo zbierky Mesačný kokteil básní čiže Abeceda z dna pohára

Zliezanie zo stromov naopak Ťažkí ako veľryba ľahkí ako vták na uliciach tancujeme naše zvláštne sólo Nikto nie je naokolo Noc je zakrútená do svojich paplónov Stromy len šumia Tichá reč neónov Hľadáme rovnováhu a snažíme sa vstať na nohy Padáme. Hľadíme do oblohy Ruky sú zbytočné pre koncert chodníkov keď hráme pouličné blues plaziac sa po štyroch Domov či do kríkov...
Bix
05. 04. 2001
Dát tip
Naso: súhlas, však vie Bacil krásne po slovensky !! Mám rada mestské básne, vždy si predstavujem Hlavné námestie...pekné sólo, mám také rada...osamotená spoločná romantika v kríkoch, :o) ? Ale, Bixí, čo ťa napadá ! :o)

rire
05. 04. 2001
Dát tip
Naso .. tip

Funda
30. 03. 2001
Dát tip
Tento stav už jsem dlouho nezažil, protože se snažím pít s mírou, ale hezky to vystihuje, jak si někteří z nás tupě ničí svou osobnost a nechávají si alkoholem ničit svou duši.

Bacil
30. 03. 2001
Dát tip
Mne by sa to páčilo, ak by to bolo kratšie... zdá sa mi to príliš naťahované do dĺžky...

Wopi
30. 03. 2001
Dát tip
t

Ber
30. 03. 2001
Dát tip
* výstižný

Naso
30. 03. 2001
Dát tip
Bacil, tvoja slovenčina ma fakt dojala! Prekvapuješ....

Bacil
30. 03. 2001
Dát tip
Naso, vieš, keď som mal iba osem rokov, mojim najlepším kamarátom bol Slovák z Bratislavy. Srandovné na tom je, že to bolo v Tunisku. A aj teraz mám veľa priateľov zo Slovenska, profesionálne aj ľudsky. Mám ku Slovensku citový vzťah, ktorý občas tranformujem aj to písania po slovensky.

Naso
30. 03. 2001
Dát tip
Nuž, dole klobúk! Ide ti to jedna paráda! Chcel by som tak vedieť po česky, ako ty po slovensky...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru