Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

... jitra nahoře bez ... /tváře/

11. 09. 2006
19
14
5433
Autor
NePoe_ta

... děj se co děj ...

Jsou a budou

ztuhlá jitra,

kdy si přeješ:

budiž zítra!

Buď již zítra! 

 

Zítra jako napřesrok,

vyčítáš:

proč ta jitra

nesrovnala se mnou krok?

 

Až to všechno přehřmí

milost vstoupí do hrudi

 - večer trávou zarůstá ...

 

V příští zítra,

utracená jitra

tváře znají

 - smyslem v Tobě dozrávají ...


14 názorů

neroušek
13. 12. 2008
Dát tip
Velmi dobré.*

opravdu hezké-buď již zítra..hezky vymyšlené

to je krásné..moc,to,co jsi napsal o mamince...

NePoe_ta
18. 08. 2007
Dát tip
sestřička.sluníčka:<-b> Ej, tu zas někdo okázale přeháněl :) ... otípováním nešetřil v divokém rozmaru. Vždy se těm lidem divím, však poézii nerozumím, natož bych jí psal. ... a to bude asi tím, že mne samého zrodila jedna neuvěřitelně nežná básnička, maminka totiž ... :)

Nádhera****

NePoe_ta
06. 06. 2007
Dát tip
nonamebeast - děkuji za krásné slovo i chvilkové pozastavení. Zrovna se mi nad hlavou přehání bouřka, na rozdíl od Tebe ale ani trošičku nepřehání :)

nonamebeast
06. 06. 2007
Dát tip
krásně:-))tip

Wee
23. 04. 2007
Dát tip
hmmm...tak nějak jen prošlo kolem mě... připomnělo film "avantg." :A jitra jsou zde tichá.. jitra tichá nahoře bez - tak ty beru :o)

NePoe_ta
22. 04. 2007
Dát tip
střeva prorokova: Děkuji pěkně za navštívení.

NePoe_ta
22. 04. 2007
Dát tip
střeva prorokova: Děkuji pěkně za navštívení.

:o)*

FIN
15. 01. 2007
Dát tip
Připomíná mi to Krchovského, mého oblíbeného =o)

Celebrian
04. 10. 2006
Dát tip
moc hezky se čte...je taková mňam :-)

JiKo
03. 10. 2006
Dát tip
To je jak můj Jazykolog :-) přesto mě to nějak nevzalo... asi sem unavenej čéče. Jakoby moc jednoduchý a prostý a současně dlouhý?

NePoe_ta
29. 09. 2006
Dát tip
Diano; bilá myš.Lenka se nám taky líbila. Obvzláště když jí postihl záchvat nezbednosti :) Ty naše myšLenky - šeděnky ... Díky za pozastavení.

Diana
28. 09. 2006
Dát tip
Líbí se mi myšlenka i zpracování. T*

NePoe_ta
26. 09. 2006
Dát tip
Ženo, poněkud předcházíš. O prasečích játrách za 1,50 Kč / kg, to mám v jiné říkačce - Zabijačka. Přijde na ni s prvními mrazy. Tož ať Tě nic nemrzí. Seš zvaná :) ... z plných plic: "i na jelítka!" ... vděk za vzácné pozastavení! :)

NePoe_ta
26. 09. 2006
Dát tip
To s přízní lehkomyslně, v běhu vytrouseným drobečkům přeháníš. Jestli okamžitě nepřestaneš marnotratně rozhazovat tipy, zalezu zpět do ulity!!! :)

NePoe_ta
26. 09. 2006
Dát tip
Brouku, vyslovilas tajné zbožné přání: když poetiku, tak jen takovou, co nežere lidi. Nedostižné! Ale to přesně co bych si přál, kdybych se znovu rozepsal: nechat prostupovat dítka živými tvory. Co že na tom, kdo byl jejich táta ... :) Děkuji.

NePoe_ta
26. 09. 2006
Dát tip
Já na bráchu, brácha na ségru: tajit nebudu, chodíme k vám nakukovat, tou dírkou po vypadlém suku :)

NePoe_ta
26. 09. 2006
Dát tip
Eil - podrbání v kohoutku, hned za lopatkami :)

juhůůůůůůůůůůůůůůůů

dnes i zítra ztvrdlá játra...

dnes i zítra ztvrdlá játra...

Brouk
12. 09. 2006
Dát tip
Miluji ten Tvůj jemný styl psaní. Je to nešnásilné, ale hluboké.

martinez
11. 09. 2006
Dát tip
začátek a večer trávou zarostený se mi líbí moc! :o)

zorka
11. 09. 2006
Dát tip
:-)*

Eileen
11. 09. 2006
Dát tip
mňouk... klásný tati : )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru