Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Balkón story

14. 09. 2006
11
0
1808
Autor
JirkaS

.....

Chtěl bych jako starý dobrý Manet malovat pole hořčičná západy sluncí i miliony planet v černotě vesmírného dna A také ženy smějící se v pláči vojenskou bitvu brouků na koláči stříbrné a něžné paže měst bosé vandráky co dřímaj podél cest Chtěl bych zachytit ten moment malý tahy štětcem a být okázalý jak byl třeba právě on... Avšak zatím chodím jenom na balkón a sleduji ty míjející světy s dírou v tílku v kouři z cigarety s pocitem té malé šedé nicky reálně a vůbec romanticky Ale možná až sesedne šero nebudu TO velké tlusté zero a načmárám znovu slunný den... (namísto světů jež mne míjí polibkem na tvoji hebké šíji)
Milly
04. 10. 2006
Dát tip
mně se líbí celá až na závěr...... ten nějak nechápu a nesedne mi tam- polibek na šíji.....- jakože by raši čmáral slunný den místo polibku na hebkou šíji, či co? :-)

Sarrah
18. 09. 2006
Dát tip
hezká***

Norsko
17. 09. 2006
Dát tip
staré dobré blues *

Petrusha
14. 09. 2006
Dát tip
to je niekedy viacej ako tisíc maliarov celého sveta

gringoo
14. 09. 2006
Dát tip
dost zajímavé... *

_Rebelka11
14. 09. 2006
Dát tip
... mně se líbí nápad i zpracování, hezká moc, t*

blbjenka
14. 09. 2006
Dát tip
brouci na koláči jsou super. a i jinak fajn :)

Noe1
14. 09. 2006
Dát tip
pěkná věc, příjemně plyne *t

zorka
14. 09. 2006
Dát tip
*

Diana
14. 09. 2006
Dát tip
No to je paráda! Barvité, melodické, krásné obrazy i rýmy. Líbí se mi moc i ten nápad s Manetem. T****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru