Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

perilous_orange

15. 09. 2006
0
1
3826
Nejistota na Pismaku?
datum / číslo 10.08.2005 / 172243 Vytisknout | Přečíst později
autor Perilous_Orange Přidat autora k oblíbeným
kategorie Diskuse
upřesnění kategorie zmatený uživatel    
sbírka Dílo není zařazeno v žádné sbírce.    
zobrazeno 1275x   [ seznam ]
reg. / anonym. čtenářů 4 / 40   [ seznam ]
počet tipů 2   [ seznam ]
v oblíbených 0x Přidat dílo k oblíbeným [ seznam ]
do výběru zařadil Zatím nikdo.    
zařazeno do klubů Dílo není v žádném klubu.
Prolog

2005-08-05 20:47:19 Omluvte prosím případný výpadek servru způsobený jeho stěhováním v některém z příštích dnů. Vella

2005-08-10 18:23:30 Po stěhování byl znovu rozběhnut PISMAK.cz. Omlouváme se za případnou ztrátu vašich děl vytvořených mezi 5. a 10. srpnem, ale bohužel to nešlo jinak. V tuto chvíli je z technických důvodů ještě nepřístupný Pokec, na nápravě se pracuje.

Nejistota na Pismaku?

Abych řekla pravdu, když jsem si četla první ze dvou oznamení, které uvadím v prologu, ani ve snu mě nenapadlo,  že bych si měla ozálohovat něco z věcí zde na písmáku - a to i přesto (nebo možná právě proto?), že pracuji v oboru.

Věděla jsem, že majitelka se správcem snad řeší nějaké nedohody, ale netušila jsem, že se to na písmáku projeví až takhle.

Co mě mrzí:

- že Vella neupozornila nás, uživatele písmáka, že při stěhování se může stát cokoliv, že je potřeba si ozálohovat data,  a raději několik dní na písmáka nic nevkládat, protože to může být ztraceno v nenávratnu. U serveru s deseti užiuvateli bych to pochopila. U serveru, který provozuje Franta Pepa pro potěšení svoje a dalších dvou tří joudů bych to pochopila.. U serveru, který na své úvodní stránce sám o sobě píše: Nyní největší český literární server PÍSMÁK ,  a na kterém byla často zdůrazňována nutnost serioznosti uživatelů kvůli spolupráci s Literární akademií, hledání sponuzorů a ambicím tohoto serveru (přesněji: jeho vlastníka), mě to silně zaráží a vzbuzuje to u mě všelijaké  myšlenky.

- že odstávka serveru nastala zničehožnic, bez nějakého odpočítávání (například: tak teď ještě vidíte písmáka a za hodinu už ho neuvidíte)

- že nebyla oznámena předpokládaná doba délky odstávky, že v době odstávky se na www.pismak.cz objevoval nic neříkající text o tom, že Písmák prodělává stěhování (nejspíše  nějaká dětská choroba :-) podepsaný nějakým anonymním realizačním týmem -. žádné uvedení předpokládané doby zprovoznění, žádné bližší údaje nic

Pokud bych měla vyjádřit své pocity - jsem poněkud rozladěna. Nečekám od free serveru stoprocentní služby. Nezpochybňuji právo majitele(ky) nakládat se svým majetkem jak sám uzná za vhodné - to je jeho nezadatelné a níčí m a nikým nezpochybnitelné právo. Vím, že správa serveru je  setsakra náročná dřina (napsala bych to i jinak, ale chci, aby se tohle dalo číst i přešd 22:00hod :_)

Stejně ale tak si myslím, že je moje právo mít vlastní názor na přístup libovoného serveru k jeho uživatelům a vybírat si servery, které navštěvuji, i podle toho.

Cítila bych se zde mnohem líp, kdyby například   bylo předem jasně řečeno: můžete u nás mít svoje data, ale  neručíme za ně. A nemyslím to nijak zle - například většina free mailů to ve svých podmínkách má a jejich uživatelé s tím počítají. Nebo že výpadek z technických důvodů může trvat delší dobu a já si prostě musím počkat, až skončí. Přístupk k informacím a pocit, že stejně jako je pro mě - uivatele - důkežitý tento server - jsem pro server důležiutá já jako jendoltivý uživatel - to je to, co bych měla ráda.

A co si o tom myslíte Vys?

PS: Tato diskuse rozhodně není myšlená jako pokus rozpoutat kritiku majitelky a doufám, že je to z předchozího textu jasné. Spíše mě zajímá, jak poslední dny vnímáte vy ostatní a snad i výhled do budoucna..

  




Názory čtenářů

10.08.2005 00:00:00 pozorovatel
redaktor
takových slov o jedný věci, jen abys někoho nenaštvala

mně to nevadí, neni to důležitý
10.08.2005 00:00:00 Perilous_Orange
pozorovatel: ja nastvamna jsem - presto nenvidim duvod proc se kvuli tomu vyhadrovat beze snahy o korektnost. a pristup serveru k jeho uzivatelum pro me dulezity je.
10.08.2005 00:00:00 Induan
Je to děsný, taky jsem z oboru a takovýhle lajdáctví dokáže fakt člověka naštvat. Měl jsem tam dvě nový nezazálohovaný věci, který mě stály hodiny práce. Fakt nechápu, co s tím servrem dělali. To museli být snad ožralí nebo co, že nedokázali zazálohovat data, pokud přesouvali písmáka na jinej server (myslel jsem navíc, že se chystaj přestěhovat server, ne obsah servru na jinej server)! Už nikdy nebudu písmáku věřit jako dřív.
10.08.2005 00:00:00 pozorovatel
redaktor
jaká korektnost? ztratilo se to, no, zažaluj je

proč ti přijde důležitý?
10.08.2005 00:00:00 Miroslawek
taky si z toho nevyberu a zaráží mě to... přinejmenším... neprofesionální přístup...
10.08.2005 00:00:00 pozorovatel
redaktor
víra v Písmák:)))))
10.08.2005 00:00:00 Induan
A ještě jedna věc: Nikdy bych jako majitel takovéhoto serveru neudělal nic, čím bych jakkoliv ohrozil tak křehkou věc, jako jsou literární díla přispivatelů, byť na negarantovaném serveru, protože bych to bral jako neúctu k jejich práci a cítil bych se asi hódně provinile, kdybych něco takového proved s jejich daty. Nejde jen o dílka samotná, ale i o diskuze u nich a podobně. Nezazálohovat takovýhle server před jakoukoliv manipulací s ním je podle mě naprosté diletanství a nějaké "sorry vole, error" to jen tak nenapraví.
10.08.2005 00:00:00 pozorovatel
redaktor
třeba se cítí provinělí a drásá je svědomí...
10.08.2005 00:00:00 fungus2
Asi intuitívně jsem si všechna svá díla týden před odstávkou serveru zálohoval. Všiml jsem si, že zmizely poslední kritiky, co jsem napsal, nebo mi někdo napsal. Ale to neni nic proti ztrátě děl některých autorů.
10.08.2005 00:00:00 michal666
Vážení přátelé,
omlouvám se všem, kteří přišli o svá díla.
Bohužel to nešlo jinak, o přístup k původnímu servru jsme přišli z hodiny na hodinu. Proto nebylo žádné odpočítávání, proto neproběhla další (původně předpokládaná) záloha, aby nikdo o nic nepřišel.
Anonymní realizační tým měl plné ruce práce s tím, aby z fragmentů opět sestavil a rozběhl fungující server, což se podařilo až dnes odpoledne. Jak dlouho ty puzzle budou trvat se nedalo předem odhadnout.
Michal & Vella
10.08.2005 00:00:00 Perilous_Orange
induan: duvera uzivatelu a ucta k nim, ano to je to, oc tu bezi, o co se hraje...
pozorovatel: je pro me dulezite vedet, na co se mohu spolehnout a na co ne. komu a cmeu verit a kde si radsi najit jineho konicka :_) az do nedavna se mi pismak zdal byt solidnim serverem a spolehlivym, chci jen vedet, jeslti mam prehodnotit nazor.
miroslawek - ano.

10.08.2005 00:00:00 Nevyřčený
a cítíte se provinile?

666 je moje oblíbený číslo
10.08.2005 00:00:00 pozorovatel
redaktor
mě taky jednou Člověče, nezlob se zklamalo
už ho nehraju!
10.08.2005 00:00:00 Nicollette
redaktor
teda budu dělat chvilku že sem nasraná, páč mi zmizlo jedno dílo.... ale tak teda dobře..... hlavně ať už se to nějak rozjede a ať je jako všecko v cajku a tak...
10.08.2005 00:00:00 Induan
čili jestli jsem to dobře pochopil, proběhla nějaká revoluce mezi majiteli písmáka a doplatili na to hlavně písmáci. Děkuju pěkně. To mi teda vysvětlete, s kým to tam spolupracujete, že si sbalí server pod paži a jde nebo co?
10.08.2005 00:00:00 Perilous_Orange
pozorovatel: no vidis! spravny pristup! :-) a kosticky si doufam zahrabal na sibenaku dva mnetry hluboko! ;-)))

michal666 - dekuji uza ryhclou reakci. vis, myslim, ze nedostatek informaci je totiiz podstatne horsi nez jejich prebytek, protoze vede k ruznym dohadum. skoda, zes svou reakci nedal zlute, aby vynikla na orvni pohled. co muzeme cekat dal?
10.08.2005 00:00:00 JiKo
aha tagže tedy Válka světů zdá se
10.08.2005 00:00:00 pozorovatel
redaktor
mě napadlo, jestli by mi nechtěli prodat Písmák
bych se o něj už dobře postaral...
10.08.2005 00:00:00 Godfrey
Nevím čemu se divíte.
Chtěl jsem se zeptat, to vždycky, když vás něco napadne, jdete na Písmáka a píšete to rovnou tam? To je zvláštní, dosud mě něco takového nenapadlo, to jsem ale osel.
10.08.2005 00:00:00 Induan
Jinak ale děkuju všem (realizačnímu týmu), kdo se zasloužili o to, že písmák vůbec znovu běží. Každopádně jsem si ale myslel, že lidé, kteří server vlastní a spravují jsou trochu jiná klasa. Nenapadlo by mě, že tam u vás probíhaj takovýhle věci. Navenek se server jeví dost seriózní a ambiciózní. No nakonec revoluce byly i v televizi, tak proč ne na písmáku. Jen mě štve, že to vždycky odse*ou nevinní, čili mi písmáci.
10.08.2005 00:00:00 pozorovatel
redaktor
JiKo:))) a kdo jsou mimozemšťané?

a to se mě sakra nezeptáte, co bych s písmákem udělal já?:))
10.08.2005 00:00:00 JiKo
pozo a další: má skromná domněnka je, že Ve válce světů (Lyryk vs. Vella - soudím z posledního vývoje a posledních Lyrykových "děl") došlo k odpálení autodestrukční bomby na původním serveru a jestli je to jináč tak .... tak to maj vyšší šarže napsat aby takovýhle lidi jako já žádný doměnky nenapadaly.
10.08.2005 00:00:00 pozorovatel
redaktor
i ty domněnko.. :)))

jen nechápu jedno: proč se mě nikdo nezeptá, co bych s písmákem udělal...
:)
10.08.2005 00:00:00 JiKo
pozo: asi to nikoho nezajímá, co bys udělal ty :)
10.08.2005 00:00:00 Induan
Tak řekne už konečně někdo, co se doopravdy stalo a proč je teď původní písmák i s dílama na adrese (doufám, že jsem neprozradil něco tajnýho nebo neetického, ale někdo mi to právě napsal a asi by jste to měli vědět (napsat to sem mi nezakázal, tak doufám, že je to ok ) ): http://festival.poezie.cz
10.08.2005 00:00:00 Induan
http://festival.poezie.cz
10.08.2005 00:00:00 Nicollette
redaktor
a proč jsou smazaný všechny kritiky pod autorskejma stránkama
10.08.2005 00:00:00 pozorovatel
redaktor
Porno stránky
10.08.2005 00:00:00 Perilous_Orange
pozorovatel: nikdo se te neptal! :_DDDDD
10.08.2005 00:00:00 pozorovatel
redaktor
Nicol: protože si tam nepíšete o literatuře
10.08.2005 00:00:00 pozorovatel
redaktor
Perilous: a ty máš blbou diskusi
:)
10.08.2005 00:00:00 Perilous_Orange
jo, pozo, co ze bys to udelal s tim pismakem? ;-)
10.08.2005 00:00:00 pozorovatel
redaktor
viz. výše... neříkej, že to nevidíš:)))
10.08.2005 00:00:00 Perilous_Orange
pozio: jsme ti chtela udelat radost, kdyz budu mit svatek ;-)))
10.08.2005 00:00:00 pozorovatel
redaktor
porno jsem napsal a tebe to ani nenaštve... jde to s vámi z kopce..:)jojo
10.08.2005 00:00:00 Perilous_Orange
Nicoletter: treba se to casem dozvis. podle meho soukormeho odhaduz je to proto, ze ten kdo ted provozuje oismaka, bud nema vsechna data, nebo kompletni system, nebo s nim neunmi zachazet
10.08.2005 00:00:00 Induan
Tak řekne už konečně někdo, co se doopravdy stalo a proč je teď původní písmák i s dílama na adrese: http://festival.poezie.cz ?
10.08.2005 00:00:00 JiKo
odkaz pro pozouše
10.08.2005 00:00:00 pozorovatel
redaktor
jsi na festivalu a stěžuješ si?
10.08.2005 00:00:00 michal666
Souhrnné odpovědi:

Nevyřčený: a cítíte se provinile?
Provinile: ne. Smutně: ano.
Z toho, že se to nepodařilo zachránit.
Šlo to poněkud mimo nás, neměli jsme možnost to řešit jinak.

Induan: spíše krystalizace než revoluce.
Doména a provoz zůstaly Velle, ber to jako odpověď na svou otázku.

Perilous_Orange: a jak se dělá žlutě? ;)
Další očekávání: stabilizace situace.
Následně pak časem nový kabátek Písmáka.

pozorovatel: prodej myslím nehrozí.
10.08.2005 00:00:00 pozorovatel
redaktor
JiKo a je to bezpečný?

michale, to je škoda
mohli jsme být bohatí a šťastní
teď jsme jen mladí a neklidní

hodně štěstí přeju (i když nevim, jak to bez nahatých holek dokážete...)
10.08.2005 00:00:00 Induan
to michal666:dík za odpověď, alespoň něco. Ale řeknu vám lidi, je to jako když se dva rozváděj a odnášej to děti :(
10.08.2005 00:00:00 Perilous_Orange
michal666: kritiku zazlutis, kdyz zaskrtnes moznost "vazan kritika".
10.08.2005 00:00:00 ajfelov
nechapu jak je mozny ze na te adrese vyse uvedene to je vsechno a tay hovno.tio kua nemuze nekdo proste prekopcit?
10.08.2005 00:00:00 pozorovatel
redaktor
Perilous_Orange :))))))já věděl, že tu bude sranda:)))))
10.08.2005 00:00:00 JiKo
míšo666: to není moc odpověď ... a i když nám do toho nic není, bude se tu dycky někdo na něco ptát, neboj :)
10.08.2005 00:00:00 michal666
Pokud se (ještě) dostanete na server POEZIE.CZ, doporučuji si příslušná dílka jednotlivě zkopírovat na písmák.cz.

Ano, zatím tam běží původní server, nicméně není k němu administrační přístup (proto jsme museli použít zálohu z 5.8.)

ZÁSADNÍ: původní server běžící na adrese poezie.cz bude dostupný už jen chvíli (řády hodin, maximálně dnů), nikdo neví hodinu ani minutu, kdy to tam padne úplně.
10.08.2005 00:00:00 Induan
to ajfelov: To asi není tak jednoduché. Spíš by to asi chtělo napsat nějakou petici provozovateli: http://festival.poezie.cz ať už je to kdo je to, ať data poskytne www.pismak.cz pro dobro uživatelů, kteří je nechtějí ztratit. Ale myslím, že už je to stejně jedno. Holt kdo chce si data tam odsud asi překopíruje ručně jako jsem to udělal já. Je to ale fakt smutný - člověk si pořád říká, jaká je písmák.cz oáza v dnešním světě a ono to lidský nepochopení se proníká až sem. No prostě jsme všichni jen lidi. I provozovatelé a bývalí provozovatelé písmáka...
10.08.2005 00:00:00 Induan
to michal666: možná by stálo za to to prostě vyklopit na férovku, co se teda vlastně stalo a proč už nemůžete získat původní data? Možná by nebylo špatný dát sem kontakt na někoho, koho můžeme zprostředkovaně požádat jménem uživatelů o poskytnutí těch dat - nevím - snad tohle není revoluce v TV Nova, snad se dá nějak dohodnout, ne? Možná se provozovatelé rozešli, ale k uživatelům samotným snad žádná z obou stran nemá důvod chovat zášť a třeba je druhá strana ochotna vyjít vstříc přání stovek nebohých lidí, kteří netuší, co se vlastně děje, ne? :) No asi jsem najivní, asi se provozovatelé navzájem povraždili a roztrhali si občanky :)
10.08.2005 00:00:00 michal666
Induan: Je to prosté: původní admin prostě znemožnil další přístup k datům na původním servru. Přestože jsem ten, komu se onen kýbl vylil na hlavu, nepřísluší mi, abych to komentoval nebo rozmazával. Takže to ode mne prosím nechtějte. Děkuji za pochopení.
10.08.2005 00:00:00 Induan
to michal666: Alespoň prosím Tě dejte odkaz na ten server do zpráv na hlavní stránce, ať se to dozví co nejvíc lidí, že si to tam můžou stahnout :( Možná by stálo za to jim to poslat i na e-maily, pokud maj uvedený :( Je to fakt škoda, že to takhle dopadlo :(
10.08.2005 00:00:00 Induan
to michal666: A nemáš prosím Tě alespoň kontakt na toho původního admina, aby ho mohli uživatelé písmáka zkontaktovat a požádat ho, aby data poskytnul a nemstil se na nevinných. Spousta uživatelů o tomhle ani neví a přišli o data i zprávy :(
10.08.2005 00:00:00 evalota47
Pravda- jsem z toho tady trochu zmatená,neb jsem měla tři dny vypadlý inet a tudíž jsem se na Písmáka nedostala,a jsem z toho jak Alenka v říši divů,ale toto divy nejsou-to je tragědie mezi dvěma lidmi,kteří byli dobrými partnery - ale pak se něco pokazilo a partnerství zkrátka muselo skončit-je to bolestné,ale jinak to asi nejde-život je už zkrátka takový a my bychom neměli být až tak moc překvapení-mohla se stát třeba daleko horší tragedie,ale jak říkával můj muž-když nejde o život.....Já věřím,že se Písmák zase zvedne a půjde dál svojí cestou k radosti všech Písmáků i všech kdo se o něj starají.Moc to nám všem přeji.
10.08.2005 00:00:00 3lobyte
no, včera už mi docházelo pochopení pro cokoli omluvitelného i neomluvitelného
nejdřív jsem chtěl střílet - někteří moji oblíbení dva na ICQ to potvrdí - paxem plakal a teď jen jako že teda si to nemohla napsat mírumilovněji
sem se eště vrátím v hooooooooodně hluboké připomínce, rád bych našel vhodná sprostá slova :o) - ale třeba budu mezitim vědět, kam je vrhnout jinam
jinak dík, seš vážně osvěžující
10.08.2005 00:00:00 3lobyte
to michal666 - sííímtě, jen buď v naprostým klidu, neboj, já - a vim že i jiný tě budem rozmazlovat.. :o)
P.S. H L A V N Ě S E N E Ž E Ň !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10.08.2005 00:00:00 Induan
to michal666: jj, máš naši podporu a dík!
10.08.2005 00:00:00 Miroslawek
ehm... pro přihlížející uživatele je tu ještě jedna schizofrenní otázka: který Písmák je legitimní, tj. ten pravý? Lyrykův nebo Vellin? Kdo z nich teď spravuje naše díla, osobní údaje, korespondenci, atd. a kdo je neoprávněně používá, nakládá s nimi? Svěřili jsme je jen jednomu subjektu, teď jsou tu dva, jeden z nich tedy cosi činí a může činit neoprávněně - vůči nám uživatelům, bez našeho výslovného souhlasu.
10.08.2005 00:00:00 Nicollette
redaktor
vy ste magoři

že nejdete spát
10.08.2005 00:00:00 dadíková
avi
10.08.2005 00:00:00 aethenis
Miwo, to bude ještě velmi veselé. Bez papírů totiž může kterýkoliv z té plejády programátorů, co na písmáku pracovali, uplatňovat svoje právo na duševní vlastnictví.

Jasné pouze je, že doména pismak.cz náleží Veronice Hornerové (www.nix.cz). Určitě existují smlouvy o kódu a železu, ty budou rozhodovat.

Také bych chtěl slyšet vyjádření představenstva v tomto směru.
10.08.2005 00:00:00 Miroslawek
aethenis: to už veselé je. Jen namátkou - všichni máme na obou serverech stejná hesla. Písmák je na rozdíl od jiných systému dělán tak, že správce z databáze snadno vyčte nezašifrovaný text, tj. má k němu přístup. Co brání jedné ze stran (neříkám které) zneužít naše konta pro páchání nepravostí na serveru druhém?
10.08.2005 00:00:00 dadíková
kurňa co teď? utečem?
10.08.2005 00:00:00 aethenis
Odpovím na řečnickou otázku - vůbec nic.

A nejsou to jen hesla, to jsou především soukromé kritiky a zprávy. Teď vzniká takové schizma, že ať se stane cokoliv, tak nikdo nebude vědět, "ze které strany oheň přišel".

Dále, díla na druhém serveru. Pokud tento bude "odstřižen", u koho se budu domáhat jejich odstranění z disku? Dle zákona na to mám právo.

A dál a dál...
10.08.2005 00:00:00 pozorovatel
redaktor
to jako budou číst mé chlípné zprávy?
10.08.2005 00:00:00 dadíková
třeba i jako já?, pozorku?...:)))
dobró noc
10.08.2005 00:00:00 pozorovatel
redaktor
:)))
teď všichni uvidí, jak je pomlouvám a kolik mám milenek a že si nemeju nohy... pro pána krále!!!

bró noc:)
10.08.2005 00:00:00 dadíková
chrrrrr....................
11.08.2005 00:00:00 Alojs
v inetu se koupu delší čas, a proto mě podobné věci moc nezaskočí... a proto věci píšu na compu a co nejrychleji je pak tisknu. to je asi nejlepší možná varianta.

ale nějak extrémně bych tohle neřešil. už kvůli toho free a že podobné věci se nedopatřením stávájí i obletovanějším serverům.

ale zamrzí to. to věřím
11.08.2005 00:00:00 LevDL
Tak Ty jsi rozladěna, jo? Dyť jsi tu neměla žádná díla! :o) To asi ještě neznáš třeba email.cz, tam si člověk teprv užije legrace. Taky jej nedávno stěhovali a byl nedostupný. Mně osobně vadí tolik věcí, že nějaký výpadek serveru a ztráta děl atd. mne absolutně nerozhází. Spíš se ptej sama sebe, jestli někdo není rozladěn Tebou. To uděláš daleko líp. Čau! David
11.08.2005 00:00:00 3lobyte
LevDL :
ježišmarjá ty seš DEMENT !!!!!!!!!!!
a to si to eště dáš žlutě...
hele, tak asi takle:
kdyby tě někdy někde nahýho, vopuštěnýho, zmoklýho a fakt nevinnýho přepadla banda vožralejch s bejzbolovejma křuskama, tak mi brnkni, rád se k nim přidám...
když nechápeš, o čem je řeč, tak mlč, ty spisovateli s jednim dílem !!!!
11.08.2005 00:00:00 3lobyte
Orange - sorry, já jinak neumim - ale taky sem to napsal jen za sebe :o)
11.08.2005 00:00:00 papouch
3lob - taky bych si dal ránu
11.08.2005 00:00:00 papouch
souhlas s Orangí
datum a čas odstřelení měl být předem veřejně oznámen
mělo viset oznámení o případné možné ztrátě dat odkdky dokdy

Už první krok "nové vlády" na Písmáku byl udělán z pozice moci a síly, chaoticky a bezohledně, sory Vellí.
11.08.2005 00:00:00 Delight
...a dál: nefungují seznamy (např. Autoři/n - je jich tam tak 1/10 z celkového počtu autorů), není relevantní seznam "Co se čte" a další chyby... No, nic moc..
11.08.2005 00:00:00 JiKo
papouše: ale jaxe zdá první krok nové vlády udělal Lyryk :)
11.08.2005 00:00:00 hotel_California
melete
11.08.2005 00:00:00 papouch
nemterete fekete
11.08.2005 00:00:00 hastrman
a takový měl Fero_Fuctora krásný haiku!
a takovej měl hastrman krásnej podvod!
a takový jsme měli krásný kritiky na autorskej stránkách!!!

budu zlej... (a já blbec jsem si myslel, že se servery zálohují denně...)

(pom - v tom moři smutku mě potěšilo, že se překlepů nevzdáváš ani v příspěvcích :-))
11.08.2005 00:00:00 Miroslawek
hastrman: servery se zálohují denně, otázka je, jak staré CD s backupem se ti podaří odnést... a nainstalovat na jiný stroj
11.08.2005 00:00:00 pozorovatel
redaktor
3lobyte: "ježišmarjá ty seš DEMENT !!!!!!!!!!!"
a ty jsi určitě lepší..

se pořád divim, jak se takhle někdo může nasírat..

bych radši počítal do deseti
11.08.2005 00:00:00 3lobyte
jedna, dva, tři, štyry, pět, cos to janku cos to sněd, šest sedum osum devět, deset, kdo bručí je medvěd

hele, pozorovatel, ty pozoruj a nekomentuj :o)
jestli máš dojem, že sem při každým poslání někoho do prdele hned taky nasranej, tak to mě asik pozoruješ svejma vočima, víš, prouku...
a furt sem asi toho dementa nerozplakal tak, jak by bohla nějakou holčičku rozplakat věta: "Spíš se ptej sama sebe, jestli někdo není rozladěn Tebou. To uděláš daleko líp."
a jako nezahrnuj mě avízama, tohle stačilo :o))))))))) nejsem a nebudu nasírací, heč
11.08.2005 00:00:00 Empty
Moc slušný to teda nebylo, taky mě to rozladilo, snad to bude pro majitelku do budoucna poučením
11.08.2005 00:00:00 JeanJoche
Aspoň Vás to naučí pro příště si díla zálohovat...
12.08.2005 00:00:00 LevDL
Kdyby teď ještě žil Shakespeare, jistě by o této diskuzi (i mnoha dalších dílech) napsal Mnoho povyku pro nic 2 (Much Ado for Nothing II). :-))))))))))))
12.08.2005 00:00:00 hastrman
ok - a proč tu teda všechny bombarduješ avízama, lveDL?
12.08.2005 00:00:00 papouch
LevDL: nechci avíza na tvý stupidní příspěvky!!
12.08.2005 00:00:00 3lobyte
papouškuju se po papouchovi !!!
12.08.2005 00:00:00 JeanJoche
Myslím, že papouch to vystihl nejlépe, drahý LavDLe...
14.08.2005 00:00:00 LevDL
Dobrá. Já taky nechci avíza na ty vaše stupidní příspěvky. :-)
14.08.2005 00:00:00 papouch
LevDL
jsi hňup a nejlíp bys udělal, kdybyses nechal vydezinfikovat spláchnul se
15.08.2005 00:00:00 LevDL
Papouch: :-DDDDDDDDD
To jsem čekal. Teď ses ukázal (resp. jste se ukázali - Ty a Tví kámoši), že jste v koncích a už jen lapáte po dechu. A zkoušíte, jestli se nechám vytočit, abyste nebyli naštvaní sami. Ale tohle už na mne neplatí, sorry. :-p
15.08.2005 00:00:00 Perilous_Orange
papousku, 3lo, kaslete na nej... on proste na nic jineho nema....
lev: a uz sis koupil ajatin?nebo to bude jodisol?
15.08.2005 00:00:00 papouch
LevDL.: ubožáčku ... je mě tě spíš líto, víš..
16.08.2005 00:00:00 LevDL
Jste vážně směšní. Nevím, o co vám jde. Už k tomu nemám co dodat. :-D
24.08.2005 00:00:00 Pat_Essox
bože, to je zase hovadskej výkřik....
grafomani, tak vám to chvilku stálo no....a co...zbořil se svět?
běžte radši dělat něco užitečného...
naprostý souhlas s LevDLem...
24.08.2005 00:00:00 Perilous_Orange
taky te miluju, Pate :-).
24.08.2005 00:00:00 Delight
Pat: a pročpak?! nás to ba!! :))))
25.08.2005 00:00:00 papouch
Pát_Masox.: sám jsi grafoman, a to dost ubohej, Tak. :-P
31.08.2005 00:00:00 komedie
bledě.....hé :-(
26.12.2005 00:00:00 zelva
tak za tohle ti dám velikánský tip
01.01.2006 00:00:00 StvN
redaktor
Počítám, že se ztratilo několik pro historii literatury nepostradatelných děl.


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru