Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ísť hlavou proti múru

24. 09. 2006
3
5
3098
Autor
zvedavec
Nie je dobré ísť hlavou proti múru.
Skôr očami nájsť dvere.
 
 
 
(Je to najobľúbenejší citát mojej 14-ročnej dcéry.
Pobavil aj poučil ma. A aby som naň nezabudla, napísala som si ho aj na chladničku. :)
Autor mne i dcére neznámy.)

5 názorů

A.H.
04. 04. 2009
Dát tip
je třeba mít oči otevřené

dobre, veď chápem, ale pri citátoch sa zvykne udávať autor a dielo. Toľko som chcel povedať.

zvedavec
31. 03. 2007
Dát tip
Ja som ho prebrala od dcéry. Citujem obľúbený citát svojej dcéry.

hej, pekný citát, ale odkiaľ je citovaný?

Oldjerry
29. 09. 2006
Dát tip
Zvedavko - podle tvé tvorby jsem tě měl za mladší stejně jako sumus...sorry, ale proč sorry ? já za to nemůžu ! Bola si dost neskoro mamičkou...

zvedavec
29. 09. 2006
Dát tip
:) vďaka všetkým Sumus: :) No, pre mňa sú tie slová - zrelé a objavné... A mám nie 35, ale 5O. :))) Pripadá mi múdre hľadať dvere, teda také východiská zo situácie, ktoré neuspokoja len mňa, ale i človeka opačného názoru a podľa možnosti nebudú "búrať", ale "stavať". Hľadať! A súhlasím s Tebou, Beda, že "ale občas jinak nelze". NIekedy aj keď dvere nájdem, sú zamrežované a iné dvere tam nie sú. Tak vtedy je múdre urobiť aj ten pokus s hlavou. Aby som neostala neslobodne tam, kde ma situácia dostala. Kvôli sebe, aby som si mohla povedať, že som urobila, čo sa dalo.

beda
27. 09. 2006
Dát tip
Hezké, ale občas jinak nelze. :-)*

Oldjerry
24. 09. 2006
Dát tip
Na 14 let je to zralá úvaha. Na 35 už je to samozřejmost...

Noe1
24. 09. 2006
Dát tip
jj, taky by se ještě dlo jít hlavou proti můře :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru