Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zachraňte medvídky!

25. 09. 2006
8
9
2932
Autor
hašigora

a takhle já si žiju...

Šla jsem bílou nocí a černým kuželem světla jsem si svítila na fialovou cestu a červení ptáci s oranžovými pruhy seděli na mrňavých stromech a ječeli píseň ticha...

Na malinkatém jezírku (spíš louži) běžely po ledě dvě tygrované labutě a skákaly na stromy plné plyšových růžových medvídků...

Zastavila jsem se. Jedna prouhatá labuť skočila, natáhla svůj předlouhatánský krk a strhla jednoho mé´du ze stromu na tvrdý zelený led. Prudce mu do bříška narvala svůj chladný stříbrný zobák a bez jakéhokoliv zvuku si ten plyšák nechal ze sebe vytrhávat modrý molitan, ze kterého crčela průhledná krev.

Labuť vytahala modrotu na led a vyskočila na svých krátkých nožkách pro další růžovolící medvídě. Druhý tygrovaný opeřenec udělal to samé...

Rozeběhla jsem se po ledové krustě a chytla ji za krk. Snažila jsem se jí zarýt nehty hluboko do toho nechutného hrdla, ale měla ho snad z oceli... Chtělo se mi plakat bezmocností, ale ještě jednou jsem otevřela oči...

(Škrtím v tramvaji tyč a slzy mi tečou ve vráskách kolem nosu... Zase přežila.)

 


9 názorů

JiKo
30. 07. 2007
Dát tip
Já viděl divoké Medvídky .. běželi soumrakem :-)

hašigora
15. 07. 2007
Dát tip
trikrat dik:o)

hašigora
17. 02. 2007
Dát tip
to byl ucel...tak trochu...:o)

hitchhiker
14. 02. 2007
Dát tip
hmmm, trochu prehnane, ne?

hašigora
29. 11. 2006
Dát tip
jsem cela utrzena ze retezu...proste hruuuuuza....:o) dikuji:o)

satannáš
27. 11. 2006
Dát tip
Fantazie utržená ze řetězu . T

hašigora
17. 10. 2006
Dát tip
dekuji za kritiky a za upozorneni na hrubajzny...jsou opraveny. jeste jednou diky:o)

vlastovka.
16. 10. 2006
Dát tip
Tak tohle je výborný textík... určitě tip! *

hašigora
26. 09. 2006
Dát tip
jenom trosku deprese a unavy...to je nejlepsi droga na tyhle stavy...:o) p.s. probouzeci pribehy se mi taky nikdy nelibily...porad se mi nelibi:o)

Rabb
26. 09. 2006
Dát tip
příběhy, kdy se někomu zdá sen a pak se protě probudí se mi nikdy moc nelíbily.. ..ale tohle je dobréééééé.. fajn fantazie.. ..hezky jsi to popletla. :-) Co sis dala?? Kysohlávky?? LSD??

hašigora
25. 09. 2006
Dát tip
diky za pozitivni nazory...:o)

Liane
25. 09. 2006
Dát tip
jezis tak to ti zavidim, ja takove stavy nezazivam snad ani v nejvyssi opilosti :)*

krempi
25. 09. 2006
Dát tip
hehe mile fantazijne

Sioban
25. 09. 2006
Dát tip
wow..suprovy libi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru