Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Znovu a znovu

19. 10. 2006
3
0
2078
Autor
JirkaS

.....

Postavíme se znovu do manéže ale kousek nás bude vždycky přečuhovat Postavíme si Pamír svýho života na zelený louce a budeme basovat na rozklížený tepny hluboký a smutný D-moll Budeme znovu chodit s velikými psy kolem kontejnerů ale na otočce u trafiky to obrátíme a půjdeme zhnuseně zpátky jako k pódiu s fanatickými věřícími Budu tě znovu tlačit a ty budeš sedět na kolečkovým křesle s nohama jako tyčky a se zkroucenými prsty Učíš se pohybovat myší odnikud nikam... Znovu a znovu to budeme zkoušet a zakopávat o vlastní bezradnost (Promiň tohle jsem nechtěl psát ale musím Jsem už nejspíš za otočkou A pokud je tomu tak pak je to přesně takový sajrajt jak jsme si vždycky mysleli Jenom mě nemusej ještě tlačit Zatím ne! Promiň nikdy jsem se u tebe nestavil Víš nedokážu unýst ten smrad beznaděje když se dívám na zadní stranu dveří a čtu si tvoji podstatu Podstatu naivního druhu Tobě já nedokážu lhát) ...
Norsko
19. 10. 2006
Dát tip
přesně, jak sme si dřív mysleli ... a ... smrad beznaděje, TO JO *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru