Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rybovíla

Výběr:
04. 04. 2001
15
0
4688
Autor
Bix

Po dlhšom čase som apäť späť, ale zrejme iba týmto jedným dielkom, snažím sa totiž o niečo rozsiahlejšie, a tak...mám tvorivú prestávku...

utopím ťa pod hladinou stretneme sa bez zvuku mokré bozky dobre chutia v modrú peru sčerenú trasieš sa a dýchaš vodu ku dnu rýchlo priliehaš v hrnčeku si tvoju dušu uschovám pre chladný čas vypustím ťa len keď tušu farby bude krátky sen usmievaš sa zobudím ťa hodím skaly v biedny deň kruhy v tvojom srdci zo sŕdc rozjasníme v riasy zmeň potom budeš pre mňa malý namočený vlhký lieň potom budeš pre mňa namočený vlhký...
Bix
06. 05. 2005
Dát tip
(pod)vodníčka

....vacsina ludi su tak trochu podvonici.... ...mna vratane...

Bix
06. 05. 2005
Dát tip
No áno, ale čo je pod vodou??

...ja osobne si postavim dom pri koralovom utese...

Bix
06. 05. 2005
Dát tip
Ale čo je pod podvodom?

...ty moja vodníčka...

Bix
20. 11. 2001
Dát tip
hehe, niektoré osôbky sú nesmierne inšpiratívne :o)) atď

Schella
18. 11. 2001
Dát tip
pod hladinou bez zvuku, no to ma podrz, kam ty, bix, na to chodis? je to mnamotkoteee a posledne 2 riadky posuvaju vyznam niekam uplne inam, co mna oslovuje najviac-zavery maju velku moc!

Bix
13. 08. 2001
Dát tip
To inak písala Silvinka, nie Bix, :o))))

Bix
13. 08. 2001
Dát tip
avi

nebraska a iné nemáš čo povedať? :o( Inak Ťa tá báseň neoslovila? Vytýkať básni iba rýmovanie bez inej významovej podkritiky zaváňa povrchným čítaním.....

Naso
23. 07. 2001
Dát tip
Bix, Pepo: nu, vot smotri... aj preto má KSP zmysel!!! :)

nebraska
23. 07. 2001
Dát tip
No, tie dve prve strofy sa nerymovali a take divne, od veci sa potom zdaju byt.....ked sa uz cela basen rymuje f poslednom versi kazdej strofy aj tie prve dve sa uz mohli.....

Pepo
20. 07. 2001
Dát tip
Bixi, ľúbivá Rybovíla. ...a aj keď po takom dlhom čase, som si Ťa cez náš nový klub prečítal... a som si zaTIPoval.

Bix
07. 04. 2001
Dát tip
Myri, si zlatá, :o))), MTR !

Tynic
05. 04. 2001
Dát tip
Ona si autorka nechala kousek pro sebe !? *****! Nemám co bych vytknul...ale budu pátrat neb první indicie by tu byla...:o) Některé rozsáhle věci jsou pro písmáka příliš velkým soustem, takže pozor na to.....

Bix
05. 04. 2001
Dát tip
Ona si autorka nechala všetko pre seba, hm...:o))) Len pekne do mňa yarýp, preto som sa vrátila s dielkami...Neboj, ja svoj rozsah nerozšírim, snáď...

Mythus
05. 04. 2001
Dát tip
uuuuuuuuuuuhh.........slastné vyvrcholenie..... *!

myrinda
05. 04. 2001
Dát tip
tak tu jsem znova...a zase se na nic nezmuzu...jen..bixi, rada te ctu!

Cavalera
04. 04. 2001
Dát tip
hezký .. tedy hodně hezký:-) ... TIP

Bacil
04. 04. 2001
Dát tip
Bixí, opäť nádhera!!!!!

inventor
04. 04. 2001
Dát tip
sákryš, zjistil jsem, že se mi po téhle poezii stýskalo :-)

Vyjan
04. 04. 2001
Dát tip
Tip

hermit
04. 04. 2001
Dát tip
*****

Naso
04. 04. 2001
Dát tip
Ja len dúfam, že to nebude koniec vodníčok-rybovíl na Slovensku... Spolu s doktorom Mráčkom sa na teba usmievame. Tajnostkársky, lebo naše duše sú uzamknuté v trezore, takže na nás si krátka. Ale keďže kľúčom k trezoru sú pekné básne, neviem, neviem... T!

Albireo
04. 04. 2001
Dát tip
Bixí, som rád, že si sa objavila - a k tomu takou peknou básničkou, vyzývajúcou nie len k tipu.

tečna
04. 04. 2001
Dát tip
nesedí mi tam slovo "sčerenú", ale jednoznačně T.

Bix
04. 04. 2001
Dát tip
Úúúúúúúúú, to ste ma prekvapili a nesmierne potešili !! Totiž som si dosť zúfala nad svojimi básňami ( a to nepíšem preto, aby som si vyslúžila "Ale nie, si dobrá, Bixí" ), hľadám niečo nové a teraz aspoň trošičku tuším, že nejdem až tak scesty...ďakujem všetkým za povzbudenie !! :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru