Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Píseň - Gangsta Písmák

01. 11. 2006
29
8
5742
Autor
JiKo
Další má píseň tentokrát rap na muziku Coolio - Gagsta paradise, která reaguje na potíže s rychlostí našeho oblíbeného serveru :-)
http://jiko.webmagazin.cz/gangsta_pismak.mp3
další moje věci zde: http://jiko.webmagazin.cz

8 názorů

Syd Barret
07. 12. 2006
Dát tip
Ach ja si idem asi niečo pustiť...(napríklad plyn)

JiKo
07. 12. 2006
Dát tip
Syd to je takovej důkaz kruhem, nemyslíš? když nevím co je rap jak si mám pustit rap?

Syd Barret
07. 12. 2006
Dát tip
Eh, černí baroni? No, to je jedno... Si pusťte nejaký rep, ale nie nejaký kresťanský spevácky súbor, a je tam rozdiel...

JiKo
06. 12. 2006
Dát tip
Kefalín a čo také si predstavujetě pod pojmom rapovať?

Syd Barret
06. 12. 2006
Dát tip
Hudobne možno ááno, ale myslím ako,že ty sa tam veľľa nenarappuješ... :) (Keď túto pieseň svojho času prerobil Krímeš, bolo to viac o repe, slovenskí poslucháči budú vedieť...)

JiKo
06. 12. 2006
Dát tip
Syd a co je to za styl?

Syd Barret
02. 12. 2006
Dát tip
No, keďže som na Písmáku čerstvý, tak sa tá pieseň týka aj mńa, a je to dobré... len ten spev... :) ale níééé, srandujem, počul som aj horšie. Ale nemyslíš vážne že je to rep... Papouch: Koľko tipov by si nechcel rozdať? :)

JiKo
06. 11. 2006
Dát tip
to je zajímavý, na opravu elektřiny doma se vrhá každej jakoby tomu šici rozuměli, ale prostě zazpívat, tedy věc co nás učí od mládí ve školkách, to se každej stydí... ps: poslechni si toho myšíka a pochopíš, že já se bát nemusím :-)

JiKo
05. 11. 2006
Dát tip
vzdržím to! :-)

JiKo
05. 11. 2006
Dát tip
no proto:)) už sem si říkal že mi něco budeš muset zazpívat :)

JiKo
05. 11. 2006
Dát tip
thalina: prozkoumášli mou hudební tvorbu, zjistíš, že se sice mooooc snažím ale zas tak mi (o to) nejde :))) dík

JiKo
03. 11. 2006
Dát tip
fáááájn :)))

marlene
03. 11. 2006
Dát tip
na eufeminismy nehraju - v mém pojmu charakteristický projev není ani trocha zamlžující skutečnosti, jde o vyjádření nezaměnitelného jevu, jež umožňuje snadno identifikovat jeho původce... :) V tom nejlepším slova smyslu, jež je u Ólbrajtů k dostání.

JiKo
03. 11. 2006
Dát tip
Charakteristickej projev je hezkej eufeminismus :))) no hlavně že stese pobavili :-)

marlene
03. 11. 2006
Dát tip
ale eště sem si před odchodem mrkla sem ( páč jsem si zařídila odvoz :) hele ale JiKo, to nemá chybku tvůj charakteristický projev naředěný mnoha pravdami...úplnej molotovův koktejlek... tvoje songs forever !!!!

papouch
02. 11. 2006
Dát tip
jenýku jedníku, já to myslel ze srandy, taxe omlouvám .. můžeš mne taky něčím počastovat.. .-)

tak jsme tu ještě zase, všichni naráz, prostě JiKo je nejlepčíííí :-)

dadíková
02. 11. 2006
Dát tip
:))

zorka
01. 11. 2006
Dát tip
když si nědo něco koupí ... do pěšinky tip :-))))))********

Ondoň
01. 11. 2006
Dát tip
mňě se to sice vůbec nelípí, ale kdyš vfšichňi dávají týp, tak já dám taki, nóó

papouch
01. 11. 2006
Dát tip
jenyku ty seš fakt úplnej imbecil, viď? Běž už se proboha nechat vydezinfikovat a spláchni se... .-)

papouch
01. 11. 2006
Dát tip
uááááááááááááááááááá !!!!!!! :-))))) (ň) !! nářessss :-)

martinez
01. 11. 2006
Dát tip
ho hó! má oblíbená píseň... není to perfektní... (to máš za to ty kritiku! :o)) ale ujde to

Norsko
01. 11. 2006
Dát tip
takové odborářské :-)*

JiKo
01. 11. 2006
Dát tip
jenyk fakt nechápu o čem je řeč :) joy: dík :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru