Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Každá báseň

Výběr: Print
02. 11. 2006
18
2
3094
Autor
JirkaS

.....

Každá báseň je suplent originálu kýč v přímém přenosu apendix v těle voskové figury jednohubka napíchnutá na neviditelné špejli binokl v prstech netopýra klimakterium pisálka Každá báseň je bible namísto Freudova Výkladu snů bijou na šíji sedmasedmdesátileté hraběnky z Vylhanic Hustler pro předškoláky moherová šála na těle umrzlého horolezce NIC NIC Dokud ji někdo neadoptuje ...

2 názory

Fart
před 8 měsíci
Dát tip

Čau chlape, pomalu vysycháme,. myslíme si že už víme o čem je sen, a o čem skutečnost.... Jenže život de dál, a sere na nějaký úvahy mušince na záchodovým okně.... Každý den.... do nekonečna svítí i zapadá

... a nás to sere, že nemůžeme být... byť aspoň na chvíli součástí toho nekonečna....

Zdraví Henry 


Jiřička
24. 11. 2006
Dát tip
Hezká báseň-obrazy,přirovnání... *t (S myšlenkou nesouhlasím,básně jsou tiché čarovné rozhovory s anděly (i démony) a pokud je zaslechne i někdo jiný je to radost. Pokud ne, básni to kromě radosti ze sdílení nic neubírá.) Pro NOE1:Už jsem přišla na kloub těm avízkům,nechoděj mi sice žlutě, ale mám je tu v šedém seznamu, takže dnes nacházím staré poklady! Na tuhle básničku mám avi od tebe :o)

guy
06. 11. 2006
Dát tip
*

Waawe
02. 11. 2006
Dát tip
odhodil jsem vajgl a zapomněl to típnout... tak teď no...

Waawe
02. 11. 2006
Dát tip
tiší típnu * cigáro

katugiro
02. 11. 2006
Dát tip
Krásná, hlavně těmi jednotlivými nálepkami, konec až zbytečně doslovný, ale co... :) *

chikvadrat
02. 11. 2006
Dát tip
neglobalizovat!

tristes
02. 11. 2006
Dát tip
dobrý..se mi líbí ta razantnost

solomon
02. 11. 2006
Dát tip
nojono...takže přestaneš psát nebo co???

HV
02. 11. 2006
Dát tip
hahaha...mozno len intuicia-najslabsie spojenie "gyc v priamom prenose" vyvolava ironiu ako sa patri - tomu sa vravi pouzitie obrazu na spravnom mieste...-fakt len intuicia?:))) fajn. adoptujem si ju ako citatel:) (mozno mi trosku vadi akurat duplicitne NIC v zavere-ako osamotene NIC by mozno rezalo viac...taky moj nazor)

Norsko
02. 11. 2006
Dát tip
tak *

dadíková
02. 11. 2006
Dát tip
jo*

Zuzulinka
02. 11. 2006
Dát tip
adoptovat báseň? proč né, taky tvrdím, že jsou to mé děti:-)

Print
02. 11. 2006
Dát tip
Je v tom mhoho pravdy, často těžce spolknutelné, ale je tam...*

Petrusha
02. 11. 2006
Dát tip
jojo

Marcela.K.
02. 11. 2006
Dát tip
Ještě vám tu chybí papoušek...když to všechno opakujete 2x no co dodat k básni je lepší než ta o drátu...teda nevím jestli je lepší, ale líbí se mi víc T

Sarrah
02. 11. 2006
Dát tip
Povedené a chytré :o)***

JirkaS
02. 11. 2006
Dát tip
Talbot Horizont - dobrej auťák

JirkaS
02. 11. 2006
Dát tip
Talbot Horizont - dobrej auťák

Talbot
02. 11. 2006
Dát tip
Je to..... nelíbí se mi to. Prázdný obrazy, "slova, slova, slova".

Er
02. 11. 2006
Dát tip
že by se pak každá báseň teprve stala něčím? ano... v jistém smyslu ano... báseň roste a stává se něčím, tím jak si ji kdo přivine k srdci a začne považovat... začne o ní mluvit a nafukovat ji brčkem ... a tím se každá báseň neliší od kažého nic ... obvykle mívá jen tenkou kůži - praskne brzy ... uschne brzy ... některé básně ovšem brzy neprasknou a těch se, co řeknu, netýká ... mám rád tu báseň, která zůstane ničím a i když si ji přivinou k srdci, zůstane děravá ... ničím, které je v ní geneticky zakódované a nedá se něčím nafouknout a tím zničit a vymáznout ... fakticky každé nic provždy zůstane ničím a ta co mám rád na to nezapomíná ...

JirkaS
02. 11. 2006
Dát tip
Hošani, vemte mě někam s sebou...plzzz

JirkaS
02. 11. 2006
Dát tip
Hošani, vemte mě někam s sebou...plzzz

Noe1
02. 11. 2006
Dát tip
Jenyk: Noe je debil a lůza ... sem tě tu dlouho neviděl

Noe1
02. 11. 2006
Dát tip
výborná pointa, velmi chbytrá věc ... Jiří. Kde mohu podat žádost o adopci? ;-))))


Noe1
02. 11. 2006
Dát tip
výborná pointa, velmi chbytrá věc ... Jiří. Kde mohu podat žádost o adopci? ;-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru