Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hladné ( druhá variácia na srdce )

10. 04. 2001
6
0
2783
Autor
Bix

časť druhá...

akýsi kruh červený zadrásal mi hruďou pozrimeže aký nápoj moju skrinku napĺňa malý uzlík bijúci sa do pŕs že vládne citom bojím sa až strach prebodnú ho hrudné kosti bude zima pod rebrom či privítam rýchly tep či sa lásky zhostím či duša je lúčny kvet či zbierka k zlosti netuším hladná ruka hladné telo hľadá, našla lačná...
...velmi..

hermit
20. 04. 2001
Dát tip
pěkné!! ****-

Cavalera
10. 04. 2001
Dát tip
tip

Print
10. 04. 2001
Dát tip
*!!!

Stínovlas
10. 04. 2001
Dát tip
Tahle dvojka je lepší než jednička. Těším se na trojku. :o)

Bacil
10. 04. 2001
Dát tip
Bixí... nemám slov, ako zvyčajne.

Miroslawek
10. 04. 2001
Dát tip
pěkné

Tynic
10. 04. 2001
Dát tip
Či sbierka k zlosti....lačná *****!

Naso
10. 04. 2001
Dát tip
Vieš Bixi ako sa u nás hovorí: do tretice všetko dobrého! :-)

Litochowitz
10. 04. 2001
Dát tip
Ještě, že umím cizí řeči, jinak bych přišel o pěkné dílko.

Bix
07. 04. 2001
Dát tip
Naso, hm, rozdrásal by malo trošku odlišný výnam, zadrásal ide zvonka, z vonkajšieho vplyvu, rozdrásal ide zvnútra, zo srdca, :o)). Taký paradox...:o). Inak ďakujem, stretneme sa v trojke, :o)) Sľubujem, že to bude hollywoodsky prepadák, :o)

Naso
05. 04. 2001
Dát tip
a tu je aj dvojka... tak poďme na to. zadrásal mi hruďou - nie je správnejšie rozdrásal mi hruď? bude zima pod rebrom - bomba-verš! Vo filmoch pokračovania bývajú horšie od prvých častí, ale u teba je to teraz výnimka. Dvojke patrí ttttttip!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru