Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Procitnutí

22. 09. 1999
0
0
1727
Autor
zámek

... moje první

Chtěl bych teď plakat a chtěl bych se smát, neboť již nemám, na co se ptát. Vždyť "vím, že nic nevím" již nejsou má slova, těším se, těším až procitnu znova. Prokopnout skořápku, vyrazit ven, zdá se, že skutečnost je lepší než sen. Marně si lámu tím svou malinkou hlavu, taková nádhera a já v tom plavu. Nechápu nic a přeci vím, cokoliv udělám, nic tím již nezkazím. Všechno je na lidech, všechno je na nás, už důvod nemám proč házet si provaz. Loďka se naklání, loďka se houpá, šťasten jsem, nevidím, jak voda stoupá. Jistě se utopím, co říci na to? Děkuji přátelé, stálo to za to.
Připomíná mi to mé vlastní myšlenky, jenže ty Tvoje jsou takový mile, dokonale uspořádaný. Narozdíl od těch v mé hlavě.

kačka
14. 10. 1999
Dát tip
Procitnout je fajn, žejo?

Mamba
24. 09. 1999
Dát tip
Jak lidské. Díky, v určitém směru jsi mi otevřel oči. To nejlepší na světě jsou opravdu přátelé, samozřejmě ti opravdoví.

slavek
23. 09. 1999
Dát tip
Tahle Tvoje je opravdu nádherná. Opravdová, plná citu a lásky. Jak z jiného světa. Prosím pokračuj ve psaní, moc se mi líbí.

zámek
23. 09. 1999
Dát tip
... Slávku neblbni. Budu se červenat ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru