Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Asi podzimní nebo co

13. 11. 2006
11
23
3395
Autor
j. nick
Obložen oblohou
jak přírodní řízek
uzemněn zemí
jak sloup vysokýho napětí
Myšlenky zběsile svištěj
jak hejno divokých kachen
nak nak nak
anebo
něch něch něch
podle nálady
v hlavě nápady
spíš šílený
stát se kachnou
a prohánět se vlastní hlavou
narvanou padajícím listím
někdo by ho měl shrabat
a hodit do pytle
nebo mi taky hrábne
Podzim je období
šílenství
většího než obvykle
a hlava plná kachen a listí
tomu moc nepřidá

23 názorů

j. nick
28. 04. 2008
Dát tip
tyjo, děkuu, děvče:)

j_i_r_i_k
25. 11. 2007
Dát tip
jj, smích je přece to, o co jde, kdyby se člověk nesmál, musel by brečet a to by bylo smutný :)

j. nick
24. 11. 2007
Dát tip
hlava byla čistá, tojo:) je to jenom taková momentka listopadová, díky za další ranec návštěv a komentářů pod mýma blbůstkama a hlavně za smích:)

j_i_r_i_k
23. 11. 2007
Dát tip
Podivně zajímavá změna, vize, jež přináší bylinky... Ale psané s hlavou čistou, aspoň to tak působí, fakt zajímavé.

palino8
10. 01. 2007
Dát tip
hehe, skvelé ;)

hm, u mňa je bežné, že mením nálady v priebehu pár sekúnd, takže to okolie ani tak extrémne už neberie;)))) :P (ja ich tak ľutujem, že to so mnou vydržia;) ) (posielam avi, aby niekto iný mohol pridať komentár;), či je to také zlé a hneď, nech ti on posúdi báseň;) )

j. nick
10. 01. 2007
Dát tip
těší mě i nesouhlasné kritiky:) pro mně je jeseň (podzim) období, kdy se ze mě stává větší blázen než obvykle a projevuje se to prudkýma změnama nálad z extrému do extrému, ale asi je to tim, že se obvykle na konci léta s někym rozejdu a celej podzim (jeseň:) ) se z toho dostávám:)

zaujímavé, ale nesúhlasím;) podzim (jeseň) je obdobie šialenstva krásy, radosti, farieb;) :P


Maaslek
23. 11. 2006
Dát tip
řekla bych, že tady někoho navštívil pocit podzim. jj,ten znám. mno text se poved, poeta moc nejsem, takže mi tam možná i něco uniká:c)

Moncheri
14. 11. 2006
Dát tip
pěkné*

martinez
14. 11. 2006
Dát tip
stát se kachnou a prohánět se vlastní hlavou... Podzim je období šílenství většího než obvykle a hlava plná kachen a listí tomu moc nepřidá... *

Rabb
14. 11. 2006
Dát tip
jo.. automatický text.. tvá definice tomu odpovídá.. :-)

j. nick
14. 11. 2006
Dát tip
Kastel, díky i tobě, napsal si ten komentář dřív než sem napsal to svoje plácání, takže sem tam tu tvoji návštěvu eště neviděl, tak eště jednou dík:)

j. nick
14. 11. 2006
Dát tip
Díky oběma za návštěvu a komentáře:) Jerry, upřesni prosím, co myslíš tím účelovým (= nepolemizuju s tím, jenom nevím, co si pod tim mám představit, v tomhle směru sem přece jenom eště nezkušený pískle a sem rád za každou připomínku a kritiku od těch zkušenějších) Rabbe, co to je automatický text? Jestli je to jinýma slovama okamžitý zachycení divný myšlenky vylíhnuvší se v hlavě šílence a její následný spontánní přepsání do počítače, tak s tim souhlasim, je to prostě podzimní blábol:)

Kastel
14. 11. 2006
Dát tip
jo,jo - vím o čem to je :o) T

Rabb
14. 11. 2006
Dát tip
připadá mi to jako automatický text.. ..dobrý automatický text..*

Oldjerry
13. 11. 2006
Dát tip
Zajímavý obraz, místy trochu účelový, ale snesitelně...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru