Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Motýl

05. 04. 2001
6
0
1844
Autor
dablik008

V radosti jarního dne, chci zapomenout na nás, na tebe, vyletět do nebe, jako pták, vznést se až do oblak, a letět jako motýl, co barvy z křídel propil, a letí pod pláštíkem milosrdné tmy, až bude s úsměvem sedět, pod pláštěnkou z kopretin, budu mu tiše závidět, jeho lehkost a nevinnost motýlí, co chmury a smutky rozptýlí, dám si sním pár panáků, květinové šťávy, s obavou budem hledět do mraků, na kapky z květu by nás spláchly, a připravily o vlahou jarní noc, spát někde v díře, nemá tu zvláštní moc, a může to být navíc díra, co ostré zoubky, drápky skrývá, a já chtěl být motýlem, ne zbytkem, pestrobarevné krásy, chtěl jsem usadit se na tvé vlasy, a šťastně si mlasknout!
kath
24. 06. 2001
Dát tip
*

clovrdik
07. 06. 2001
Dát tip
tematicky nic moc, ale dost se mi líbilo "co barvy z křídel propil" , to je povedenej verš

Mea
20. 04. 2001
Dát tip
Výborný ... TIP

Print
10. 04. 2001
Dát tip
*!!!

Jochanien
06. 04. 2001
Dát tip
Ty jsi tedy ďáblík:-)))

Mythus
06. 04. 2001
Dát tip
máš perfektné básne, dúfam, že tvoj repertoár bude ešte väčší...

Zolo
05. 04. 2001
Dát tip
Co barvy z křídel propil neboť létání je esence jeho bytí ... Jasné ... Krásné ... Tip*

Jarodějka
05. 04. 2001
Dát tip
po prvních pěti řádcích, když jsem se dostala do patřičné výšky, se mi to zalíbilo :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru