Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

filmová poezie

20. 11. 2006
7
20
2167
Autor
Nickyx

napadlo mě, že bych se mohl vrátit k dříve použitému způsobu výstavby básně a vytvořit svůj druhý prototyp...vlastně se to líbilo jedné mé kamarádce, tak proto... však víš ;)

jeden úsměv druhá tvář kamenný výraz nečekaná duha - - změněný úsměv - - šedý odstín - - letící vlaštovka. poslední dým zdeformovaná kulka splněný účel. vykvetlé jaro...

20 názorů

Nickyx
18. 12. 2006
Dát tip
:) ju...dikes :)

palino8
18. 12. 2006
Dát tip
hehehe hahaha hihihi

Nickyx
29. 11. 2006
Dát tip
no to jo :) dekuju! :)

Bariera
29. 11. 2006
Dát tip
Jeden střih za druhým, ale atmosféru to má i v té klipovosti :)

Nickyx
21. 11. 2006
Dát tip
joj, díky! :)

parada!!

Print
21. 11. 2006
Dát tip
*!

Nickyx
21. 11. 2006
Dát tip
Vzdálený_hlas_moře: Ty máš zrovna co mluvit o obdařenosti ;) díky :) Jakubisko: dík za uznání :) (nejen) Print: neobvykle, ano :) děkuju :) woman_who_fell_to_earth: myslíš? no já nevím, přijde mi že jsem docela Čech ;) dík :)

je to takový...japonský :) *

Print
21. 11. 2006
Dát tip
No, neobvykle ses z toho vybruslil:-) *!

Jakubisko
20. 11. 2006
Dát tip
i když tomu úplně nerozumím, tak obraz to dává....zajímavé musím uznat :)

na mě až moc rychlé....to pak ti méně obdaření nestáhají :)

Nickyx
20. 11. 2006
Dát tip
jo :) děkuji :)

je to rychlé...filmové :o) *

Baziliška
20. 11. 2006
Dát tip
neboj, to mi došlo;-)) proto chválím nápad...;-)))

Nickyx
20. 11. 2006
Dát tip
Baziliška: ano...uvidím...já to tak právě chtěl, má to být jako popis jednotlivých snímků, ze kterých se dílko sestává, protofilmová poezie ;) děkuju :)

Baziliška
20. 11. 2006
Dát tip
připadá mi to trochu jako klip, rychlé střídání symbolů, obrazů...dílko je přesyceno symbolikou a také působí roztříštěně...název žánru sedí;-) celkově to není špatné, ale něco tomu pro mě chybí...ty použité obrazy jsou příliš silné, zkus jimi tolik neplýtvat, aby ses neblížil kýči... a konec kritiky, myslím, že to je dobrý nápad, zkus jej dopilovat:-))

krempi
20. 11. 2006
Dát tip
no ak to tak ma byt pak oki :-)

Nickyx
20. 11. 2006
Dát tip
jo, tak to ma byt...filmova poezie tomu rikam...diky :)

krempi
20. 11. 2006
Dát tip
takove...rychle...ddd...ddd...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru