Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bozk nevinnosti

15. 04. 2001
9
0
3231
Autor
Bix

si splesnivená osudom ešte ten ti tak treba ani cestou z neba nedali ti dieťa seba len hľadieť smieš postranne sa dívať z cudzích úsmevov ten svoj piť kto pohladí prsia nevinnosti bozkom ? kto sa napije ? včeličky nebzučia niečo v tebe umiera a putuje kam putuje ?
...zase ta plesen... ...a prve dva tretej...

Bix
06. 05. 2005
Dát tip
Toto bolo pod vplyvom silného a boľavého filmu (nem.) Engelchen (nie smrť sa volá...) o žene, ktorá "ukradla" dieťa. žiadna lacnota, jeden z pár filmov, po ktorých som z rozrušenia nespala.

Bix
29. 04. 2001
Dát tip
všetci: Včeličky sú odkazom na Mozartovu uspávanku, preto ma ani nenapadlo ten tvar meniť, ale pouvažujem o tom...tie včielky by sa mi páčili, :o), Astrálka ! :o)

Astrálka
25. 04. 2001
Dát tip
* si Ľubica nádherná :o) * akurát tie "včeličky" by mi zneli omnoho krajšie ako včely, alebo včielky

kometa
21. 04. 2001
Dát tip
v ringu " KO " vidíš kdebes jedl med nemosels na té zemi bet-

hermit
20. 04. 2001
Dát tip
****-

NoHead
19. 04. 2001
Dát tip
Tak nejak mr(a)zi z tejto basne ... bezcielnost. Inak vcelicky mozno trochu rusia, to slovko svojou neznostou vytrca z basnicky (taky malilinky kustik :o))).

myrinda
17. 04. 2001
Dát tip
1. sloka a : z cudzích úsmevov ten svoj piť ...nadhera... ale i ty vcely...v souvislosti s tim napitim ... no proste tip

Bacil
17. 04. 2001
Dát tip
no prostě tip... zmůžu se jen na zopáknutí předchozího řádku.

Tynic
16. 04. 2001
Dát tip
Tak na tuhle jsem měl předkupní právo nemýlím-li se... :o) Neodvažuji se rozumět...

Albireo
16. 04. 2001
Dát tip
Naprosto skvelé, Bixinka! Ť

Cavalera
15. 04. 2001
Dát tip
Ten začátek je opravdu hodně pěknej, konec je malinko horší, hlavně předposlední sloka ...

Mea
15. 04. 2001
Dát tip
Možná to má vyznít do Ztracena, mě se to tak líbííí TIP

Naso
10. 04. 2001
Dát tip
otázky bez odpovedí... Ten KTO je veľký darebák, lebo čakanie naňho býva dlhšie ako na Godota! z cudzích úsmevov ten svoj piť - Íha, tak to znie zároveň trpko aj romanticky aj namôjdušuneviemako, len to cítim...

panenka
08. 04. 2001
Dát tip
První dvě sloky mě doslova uchvátily. V myšlenkách si je opakuji stále dokola, už jenom to, jak zní.. Nemůžu jinak než tip:-)) Věřím, že se brzy přidají i ostatní.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru