Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

U poustevny v horách

Výběr: Print
08. 12. 2006
12
26
1980
Autor
Lin_Sien_2

Nepokoj, ruch a bloudění napříč mraveništi

kde jenom zdánlivě ví každý kam putuje

odtud se města jeví jako mohutná vězení z předmětů

propojené věže věčně hledající svůj smysl...

 

Neschopnost shluku bytostí ustát krajinu...

 


26 názorů

satannáš
21. 12. 2006
Dát tip
Závěrem podtrženo sečteno = T

ceder_john
13. 12. 2006
Dát tip
to neřeš..stejně to nemá to cenu..měj se..

Lin_Sien_2
13. 12. 2006
Dát tip
Jinak, pokud se mrknu na tvoji poetiku psaní básní tady na Písmáku a to o co se pokouším já, je mezi námi propast větší než Macocha. Tak možná proto ty "rozdíly". :-)

Lin_Sien_2
13. 12. 2006
Dát tip
Fakt nevím, oč ti jde. Opakuji "Mluvit čínsky" je jako co? Tys tady četl nějaké čínské znaky? :-))Z žádného konkrétního autora čínské provenience nečerpám, takže co s "Čínou" a "čínštinou"? Pod výraz "Cejtit čínu" jsem ti už svůj pohled napsal. Tuhle jakož i další báseň napsal konkrétní člověk, totiž já. To že je "poetika" umístění obrazů orientována především na dávnou dobu v Číně a vypovídá o ní ženský hlas, značí jen styl a lokalizaci. Jak je tedy možné, že tomu ostatní rozumějí, když je to tak čínské? :-)) Jinak co ti vadí, je tvá věc.

ceder_john
13. 12. 2006
Dát tip
c: 09.12.2006 12:59:19: "mě ani nevadí to mentorství, jako to, že autor se snaží mluvit čínsky.." l: 12.12.2006 09:44:16: "Výrazem "cejtit čínu" u poezie, která vědomě jde po stopách souvisejícíh s přímo s čínsko-tibetským pohraničím mi přijde celkem humorné." pak tedy nechápu o čem se tu vlastně bavíme?

Lin_Sien_2
13. 12. 2006
Dát tip
ceder_john: prosím tě, přečti si své příspěvky zde a zvaž o čem a jestli vůbec ses chtěl se mnou bavit, nebo jestli to jsou od tebe spíš uzavřená prohlášení k ostatním. :-))

ceder_john
12. 12. 2006
Dát tip
pak tedy nechápu o čem se tu vlastně bavíme?

Lin_Sien_2
12. 12. 2006
Dát tip
Výrazem "cejtit čínu" u poezie, která vědomě jde po stopách souvisejícíh s přímo s čínsko-tibetským pohraničím mi přijde celkem humorné. Zbytek je pro změnu kázání od tebe autorovi, co a jak má vyjadřovat :-))

ceder_john
11. 12. 2006
Dát tip
přes to všechno stejně spíš cejt "čínu" než konkrétního člověka.. "Kdybych mohl..." to je odpověď..

Lin_Sien_2
11. 12. 2006
Dát tip
Ceder_john: Pokus o nadhled nemám za mentorství. Krátce řečeno, žiju tam a tak, jak žiju. Kdybych mohl vyberu si svobodně život v krajině, možná i tuláctví. Třeba k tomu dostanu nějakou šanci. Čínsky nemluvím, to co píšu je "vnitřní svět". Někdo píše a prožívá třeba "středomořsky" a umí se tam v mysli přenést, třeba. Ono "my" je se vším všudy, tedy nevyděluji se z toho shluku, jen si ho uvědomuji. Chceš-li, toto uvědomění je ono "nad" a současně "spolu s". Takhle to chápu. Nesoudím a neříkám nikomu, že je špatný, a co má dělat, jen sděluji, jak prtožívám to, v čem se nacházím, čeho se účastním a jak to za sebe vidím. Díky za pohled.

ceder_john
09. 12. 2006
Dát tip
f: mě ani nevadí to mentorství, jako to, že autor se snaží mluvit čínsky.. a říká nám, jaký sme ovečky.. my..

Print
09. 12. 2006
Dát tip
Obdobný pohled by byl na nás z výšky. Ale stačil by i jen na sebe. Neschopnost shluku bytostí ustát krajinu... Moc*

Fouckault
08. 12. 2006
Dát tip
ceder.. fakt je že ten rys mentorství autor má (to vystoupání nad krajinu.. tolikrát budovaný nadhled..) také je to pro mne zbytečná zátěž textu.

ceder_john
08. 12. 2006
Dát tip
zatímco ty víš kam putuješ že jo?

Fouckault
08. 12. 2006
Dát tip
:-) ty věže jsou lidská ega.. třeba taková města v toskánsku jsou vyskládaný jakoby jenom z věží.. doporučuju fenomenologigii architektury od CH.N. Schulce.. o krajině a stavbách tak trochu okem básníka jinak sdělení je zde silnější než poetika jako taková , jakože mluví ale mohla by mluvit ladněji..*

SENIOR
08. 12. 2006
Dát tip
Cítím v tom jistou dávku talentovanosti, což se mi nestává tady jakoby běžně. Raději nehodnotím. protože se domnívám že bych mohl u autora nastavit latku nízko, stejne jako zbytečne přísné hodnoceni by na pozadí jiných děl dneska nebylo patřičné. Dám teda aspon tip.

supizmus
08. 12. 2006
Dát tip
vynikající hluboké, pravdivé, bez otáček vynikající

oleandr
08. 12. 2006
Dát tip
"Neschopnost shluku bytostí ustát krajinu..." výborné

Lin_Sien_2
08. 12. 2006
Dát tip
Aradis: ano, taky to tak vnímám.

Petrusha
08. 12. 2006
Dát tip
genetická uchylka tvara zvaneho Homo sapiens ... už neschopná stavať sa len na svojej voli ... hm * moc

Jiřička
08. 12. 2006
Dát tip
A ustát ten shluk... *t

physis
08. 12. 2006
Dát tip
jo*

Norsko 1
08. 12. 2006
Dát tip
nějak mimo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru