Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

písk

Výběr: rebecca13, Print
08. 12. 2006
26
56
4766
Autor
daddy






holubi jako na hřadě
na okraji střechy
vidím je
některá okna se umývají
některá už jsou a některá
ani nebudou
vadí
nevadí
















56 názorů

:)*

Pacer
19. 12. 2006
Dát tip
Hmm..tahle mi unikla. Sem se asi zas někde trajdal :)Já v tom teda erotiku nevidím - a že jsem teda docela rozkoukanej:) Spíš cosi o těch před okny a za okny :)Pozdě ale přece*

Craerassy
18. 12. 2006
Dát tip
já prostě miluju tu tvoji hravost:-)) *

kassiope
13. 12. 2006
Dát tip
mile..:o)*

Fouckault
11. 12. 2006
Dát tip
v pohodě Reb.. ber to ode mě jako literární záminku jak si popovídat s ženskýma :-)

Fouckault
11. 12. 2006
Dát tip
:-)) ženské co furt máte s tou erotikou ? .-) bože jak asi vypadá nápis FOUCKALT ? :-) můj nick (Fouckault) je překlep jistého pána Foucaulta.. ale ty jsi se překlepla i oproti tomuto překlepu.. takže zřejmě z původní identity nezbylo moc :-) Takže ve snu za ten nick fakt neručím včetně případného erotického přesahu :-) Já že pořád někam běhal?? :-) no ještě k těm interpretacím.. mě už se několikrát stalo že se mi díky nim zůžil prostor pro vnímání textu.. ale na druhou stranu někdy to je docela zábavné.. jak říkám většinou nejde ani tak o interpretaci textu jako o interpretaci čtenáře :-) koneckonců je to jen "interpretace" a to je na tom slůvku to krásné.

Jiřička
11. 12. 2006
Dát tip
Šmarjá, já už nevím. Matně si vybavuju, že jsi hrozně rychle někam běhal...a vypadal jsi jako nápis FOUCKALT a já to nemohla přečíst ani v tom snu. Vlastně se mi to možná proto zdálo, že to nemůžu přečíst a navíc nevím, co to znamená. Erotický sen to nejspíš nebyl,to bych si ho pamatovala i s detailama :o) PS:Kdo chce vidět své obrazy, nemusí číst komentáře...A kdo nevidí vůbec nic, tomu možná komentáře otevřou oči(už jsem za ně párkrát byla vděčná).Ale s tím filmem a knížkou máš úplně pravdu :o).Buď jedno nebo druhé...

Fouckault
11. 12. 2006
Dát tip
jasně :-)) to byl ode mě takový hloupý rýpanec.. ale jinak to platí.. někoho může natolik vyřčená interpretace ovlivnit že si nevytvoří vlastní cestu.. je to částečně jako když nejdřív vidíš film a pak čteš knihu.. místy ti naskakují obrazya zvuk filmu místo toho, aby si člověk sám modeloval obraz svůj.. šmarjá co bylo v tom snu? :-)

Jiřička
11. 12. 2006
Dát tip
Fouckalte,za tu veřejnou interpretaci můžu já, rebeccu jsem o to požádala .K čemu by pak byla diskuse pod dílem, kdybych se nemohla zeptat někoho s větší fantazií, co v tom všechno vidí?Vím, že autorka to třeba myslela jinak, ale rebecčin pohled je taky zajímavý :o). PS:Nevím z jakého důvodu, ale před měsícem se mi o tobě zdálo, přestože tě vůbec neznám(ani z fotek, jen z několika kritik).

Print
09. 12. 2006
Dát tip
*!

Fouckault
08. 12. 2006
Dát tip
teda Rebe :-)) nenadarmo se říká že interpretace je jen vyřčení "čtenářského očekávání" text je jen hromosvod.. :-)))) jinak veřejná interpretace strukturálního textu je zločin.. bereš mu potenciál (..)

vesuvanka
08. 12. 2006
Dát tip
:-))) je to tak.... TIP

Norsko 1
08. 12. 2006
Dát tip
NE-U-VĚ-ŘI-TEL-NÉ !!!!!! :-)))))) ... co se tady dneska děje ...

Alimra
08. 12. 2006
Dát tip
moc pěkná *

Norsko 1
08. 12. 2006
Dát tip
NEUVĚŘITELNÉ

Norsko 1
08. 12. 2006
Dát tip
neuvěřitelné

guy
08. 12. 2006
Dát tip
no jo, no, tak to chodí .. *

Noe1
08. 12. 2006
Dát tip
jj a ženský 12x/hod :-))))

G_B_Show
08. 12. 2006
Dát tip
úum*

Noe1
08. 12. 2006
Dát tip
:-))))* reb: jj, taky na to myslím často :-))))

Sarrah
08. 12. 2006
Dát tip
Líbí....ta lehkost, s jakou je to napsané*

daddy
08. 12. 2006
Dát tip
mám ho na očích..dumám trochu, proč tam ty čáry propiskou..ale nemusím všecko vědět.. :)

Honza_Princ
08. 12. 2006
Dát tip
brutálně dobrý *

Honzyk
08. 12. 2006
Dát tip
o, nemohu verist svym slechum...jsem rad, esi se ti obr. ode mne trosku libil, dostal jsem zpravu, ze uz mas...tak fayn, nyni vrhl jsem se na industrialni, se tomu snad rika, sperky, sem si nasel na tom smetigru spoustu veci, no...cau..!) f.

daddy
08. 12. 2006
Dát tip
některá ani nebudou píšu ne? tak to nepřeháním snad...:) a pro tebe jsou všecky moje:)

Honzyk
08. 12. 2006
Dát tip
holubi sou taky v nose...za ano, damy akademicky, ze vstupuji do vasi otevrene debaty,v niz vysilate signaly a hledate konsensus..))

Honzyk
08. 12. 2006
Dát tip
..vzhledem k tomu, ze jsem po deseti letech myl vokno, prolítla mi ruka s papyrem napiuštěnym voctem sklem, teda na hadry, a dadikova u me byla akorat, kdyz jsem mel pazouru vovazanou, esi se nemejlim, posilam vyhruzny tip...este jednou, a cvhytime si te s klukama! Vokna ne!* ...nebo ze by byla pro mne? )

Zuzulinka
08. 12. 2006
Dát tip
máš moc vystřihnout obrázek ze slov*

Jiřička
08. 12. 2006
Dát tip
Teda,rebecco,zdá se mi,že i na tebe leze jaro!Jakoby nestačilo,že rozkvétají kočičky a ptáci se po ránu rozzpívali!(Díky za upřímnost :o).)

daddy
08. 12. 2006
Dát tip
haha, dobré...ale vypadají pěkně ignorantsky...teda...)

Jiřička
08. 12. 2006
Dát tip
Jsi zlato,rebecco, úplně jsi mi rozšířila obzory :o)...! Jen ještě jedno vysvětlení(prosím :o))-ten tvůj náznak: holuby...na hřadě...na okraji... :o)

daddy
08. 12. 2006
Dát tip
..jo o tom prostoru kolem výkladu oken vím...:) fajn

Jiřička
08. 12. 2006
Dát tip
Líbí se mi,tak,jak je.Nevidím tam to,co rebecca13 a to je mi líto :o( .Mohla bys mi to,prosím tě r.,vyložit?(Aspoň do zprávičky?) *t

líbí*

daddy
08. 12. 2006
Dát tip
děkuji mnohokrát

SENIOR
08. 12. 2006
Dát tip
U této autorky bych se zatím opakoval. Nehodnoceno.

daddy
08. 12. 2006
Dát tip
tak hop na ně

Evička
08. 12. 2006
Dát tip
myslela jsem, že mi to nevadí, ale teď bydlím v bytě po dvou chlapech, který leta okna nemyli - takže konstatuju - vadí! :-) - pěkná poetry všedního dne! :-)

daddy
08. 12. 2006
Dát tip
no někdy něco tuším....ale vícemeně se nechávám sama sebou překvapovat..:)

Norsko 1
08. 12. 2006
Dát tip
neuvěřitelné

Zbora
08. 12. 2006
Dát tip
líbí

physis
08. 12. 2006
Dát tip
jo líbí hodně:)*

daddy
08. 12. 2006
Dát tip
..co já se od tebe nedozvím...:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru