Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KDO CHYTÁ V ŽITĚ v čajovně pod stromem čajovým

14. 12. 2006
2
17
2120

jestli to teda vážně chcete poslouchat




zveme Vás na DERNIÉRU představení na motivy románu J. D. Salingera
KDO CHYTÁ V ŽITĚ
úterý 19.12. od 20:30 v čajovně Pod stromem čajovým
(Mánesova 55, Vinohrady Praha 2 - nejbližší zastávka Vinohradská tržnice, tram 11, M Jiřího z Poděbrad či Muzeum)



jonáš zbořil / holden caulfield
michal polák / robert ackley
jakub šumanský / stradlater
představení trvá 30 minut
vstupné dobrovolné

17 názorů

jsem fakt rád ,že se vám to líbilo, vážně.

další část žita asi zkoušet nebudem, nevim. asi na to nemáme kapacitu:). budeme zkoušet prostě jiný představení. dneska jsem se tam byl podívat a tyjo, je to děsně, ale děsně malý!!:) ale bude to o to větší prča! tu seminárku ti vezmu určitě! tak já se těšim! a jsem moc rád, že přijdete!

papouch
15. 12. 2006
Dát tip
nélepčí kuskus dělám jááá

papouch
15. 12. 2006
Dát tip
no já jenom že nikde tam není napsané, že je to v praze... :-/ tož - tfuj tfuj tfuj, ať se vám tyjátr vydaří :)

no kámo, my to hrajem už po pátý asi tak. ale hlavně to hrajem po pátý za tenhle rok a už chceme nazkoušet něco novýho. řek bych, že tak do dubna něco uděláme:). my jsme šikovný totiž!! bude se ti to určitě líbit:)) papouchu, toš pěkně sme si popovidali, vinohrady v praze, v brně, tak klidně dojeď na představení:DD sem blbec no:)

papouch
15. 12. 2006
Dát tip
a kde že to je? V Pejřimoujě? .. v Pejřimoujě nésó Vinohrady! .... Vinohrady só přece v Brňě!! .. ..aha v praze ... vy máte v praze taky Vinohrady? Nojo... akorát se opičíte po brňácích, kloudného sami nevymyslíte nic.. .-)

V PRAZE! přijďte, ne?? bude to faajn!

jé:)

SENIOR
15. 12. 2006
Dát tip
V tu dobu tady hodlám psát kritiky.

sidonia
14. 12. 2006
Dát tip
to jako v praze?

přijĎte, bude to legrace! jsme šikovní kluci!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru