Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A zakousla se do jablka umytýho ve špíně jejího těla

20. 12. 2006
6
18
2269

'Always stays the same Nothing ever changes English summer rain Seems to last for ages' (Placebo, English summer rain)

   Krajiny za oknem se nikdy nezmění, ani domy, ani žižkovská věž, která v noci červeně bliká a připomíná mi Empire State Building.
   Ani to zrcadlo se nikdy nezmění, zrcadlo LOTS, přilepený nakřivo, který může vyvolat rodinnou hádku. Viděla jsem v něm svý smutný oči, svý šťastný oči, oči plný bolesti, doširoka rozevřený, posedlý.
   Všechno se změní, jen já, zrcadlo a žižkovská věž zůstaneme stejný. Zrcadlo se rozbije, jenom já a věž zůstaneme na svých místech, připoutaný k zemi, připoutaný kořeny.
   Její kořeny: z oceli, dobrovolná oddanost, služba lidu; nebylo by těžký je zlámat.
   Moje kořeny: nechtěný, neviditelný. Moje oči: upřený na jedinej bod, posedlý svobodou.


18 názorů

děkuju :)

Nickyx
22. 12. 2006
Dát tip
jojojo *

guy: však já vim :) zimomřivá: beton se tam nevešel :) díky

guy
22. 12. 2006
Dát tip
těm, který to nechápou, to je zbytečný vysvětlovat .. :-)

to je pravda... ale vysvětluj to tvrďáckejm rockerům ;)

guy
21. 12. 2006
Dát tip
jo, souhlasím, že je to popík, ale třeba tenhle The Bitter End jim šlape mnohem líp, než věci ňákejch rádoby tvrďáckejch rockerů .. :-)

guy: děkuju :) já je mám taky dost ráda, i když je to 'popík' :)

guy
21. 12. 2006
Dát tip
jsem nedávno posílal link na English summer rain k jedný věci, která se jmenovala placebo, tak ti to tady taky ozvučím .. jo, placebo dost můžu, mají toho hodně hezkýho .. :-)

co píšeš každýmu? že je máš rád? stejně díky, strejdo :)

díky, Alexei :) velký hledání, to sedí. snahu nicméně mám, jestli je literární, nebo ne, to neumim posoudit...

díky všem :) Honzyk: jo, asi by měla být s velkým ž, to já jen tak ze zvyku :) děkuju

ať žije indiánské léto :o) moc pěkné *

sidonia
20. 12. 2006
Dát tip
nesedlo mi to

Honzyk
20. 12. 2006
Dát tip
..zajimavy predstavy...ale ani ne proto, ze skoro pod Zizkovskou vezi, (bych doporucil jen velky Z, protoze menuje se tak a je tu tech vezi u nas vice...,treba kousek krasnej kostel Plecnika, ja to betu jako vez, myslim na "jiraku"...), bydlim.. ale libi se mi to "korenovy" srovnani, tedy ta, nestydim se napsat, "touha" skakat /potreba nejakyho pohybu/... k Placebu prave supr jde, myslim..)

oleandr
20. 12. 2006
Dát tip
líbí dosti

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru