Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Až zas budete vydávat knížku...

21. 12. 2006
3
10
2372
Autor
Repulsion

Vždycky mám radost, když se někdo dokáže dotáhnout do konce nějaký svůj sen a třeba si vydá vlastním nákladem knížu.

Ovšem když to někdo dělá poprvé a sám, obvykle se nevyvaruje celé řady chyb.

Jednou z takových chyb je absence ISBN. ISBN je mezinárodní číslo, které když knížka má, je dohledatelná v nejrůznějších databázích. Dále je zde zákonná povinost odevzdávat povinné výtisky národní knihovně.

Takže až zas někdo budete mít chuť a peníze se do něčeho takové pustit, zkuste mi třeba před tím poslat zprávu. Mám s vydáváním knížek určité zkušenosti a znám pár dalších lidí, kteří vám v tom mohou pomoci. Je škoda, když už někdo investuje svůj čas a peníze, aby výsledek neměl všechny náležitosti, které k tomu patří.


10 názorů

ch_34
22. 12. 2006
Dát tip
haha.. aspoň někdo, kdo už prvním pohlédnutím nadává na stejný věci, který mu příjdou škoda

Garth
22. 12. 2006
Dát tip

Papouch: Já věděl, že seš padouch! :)

stanislav
21. 12. 2006
Dát tip
Igore, ty jsi tak hodný. Mně vydá knížku žena, příští rok, letos to už nestihla, mi to slíbila, na nějaký ISBN seru... :o))

papouch
21. 12. 2006
Dát tip
Pišto že jsi to Ty, tak já Ti dva-tři Mozkodlaby pošlu... mám jich ještě štrnáct... .-))

jo.. až se najde někdo kdo mi zainsvestuje papír na mý slátaniny.. ;D

Tó viš! Já ti napíšu, a zase dostanu Mozkodlaba. Tůůůdle! :))))

až budu ZASE vydávat knížku, Vy už tu, maminko , nebudete :o) ale jinak díky za informaci, může se hodit :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru