Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(ten ještě neznám)

27. 12. 2006
4
18
2604
Autor
Wee

nechci snít o nás dvou
na jabloňové zahradě
a předstírat
že je to vzpomínka


18 názorů

Wee
17. 05. 2007
Dát tip
jatox: teprve teď jsem si všimla Tvého dlouhého textu bez odpovědi, tak prepáč prosím Tě , jakej mamlas?!!! to neříkej! sice já taky pořád ještě někdy váhám, když píšu nějaký dojem, ale je asi fakt to nejlepší říci si: prostě - i když o básních nevím nic a nic jsem dosud z poezie nepřečetla /teď mluvím o sobě/, tak na subjektvní dojem, pocity mám také "právo" stejně jako ti "znalí" a za sebe Ti řeknu, že leckdy mě potěší víc taková upřímná "kritika" od někoho, kdo třeba nepíše moc dlouho, ale cejtíš z toho to citlivý srdce , než nějaká chladnější , spíše na rozumu postavená, byť podložená velkou sečtělostí...chytla jsem se na Tebe, protože zas jsi ve mně rozvířila takovou moji chuť někdy z počátku zadikutovat si o tom...tak zatím :-)

Wee
17. 05. 2007
Dát tip
Celebrian: no jo, no :-)

Celebrian
15. 05. 2007
Dát tip
a kdo by chtěl?:-))

Wee
06. 05. 2007
Dát tip
:o) a kujúúú :-), JiKo

JiKo
06. 05. 2007
Dát tip
hezkej obrázek a je to dobrý když někomu chceš dát kopačky žejo :))

fajo
20. 03. 2007
Dát tip
na základe osobnej skúsenosti?*

Wee
25. 02. 2007
Dát tip
myslela jsem to jako sebekritiku, nevím, jestli to šlo z toho poznat... no, něco jsme si napsali i o filmech, on je(filmy) taky rád a dokonce je odborník, víš?

avox
25. 02. 2007
Dát tip
a teď už "znaje"? Avox blahopřeje!

Wee
25. 02. 2007
Dát tip
děkuju, avox:-) (no, to jsem si vyjímečně zaflirtovala s tím milým alternicem, vůbec ho tenkrát neznaje :-)) ..a hezky legračně se ta čeština pak vyvedla, že?! .-)

avox
25. 02. 2007
Dát tip
O, pod rozkvetlou jabloní i vzpomínání je příjemné, ale raději příjemná současnost. I komentáře se vyvedly, opravdu milé a na tip

Wee
31. 12. 2006
Dát tip
alt.: dík za tip a za zasmání (co udělalo i/y s těma mini/minama :-D) mart.: taky dobrý, tip*

martinez
30. 12. 2006
Dát tip
a já bych nechtěla vzpomínat na nás dva na jabloňové zahradě a předstírat že to byl sen... *

Wee
28. 12. 2006
Dát tip
Neé,kdepak, v dobrým, ale jen že mina by mi sedla jen jednou a asi nepříjemně, tak jsem v tom rozmetání dala přednost Tobě :-)

Wee
28. 12. 2006
Dát tip
už jsi mne rozmetal Ty ted´ tou svou milou a pravdomluvnou odpovědí na otázku :-)

alternic
28. 12. 2006
Dát tip
Myslel jsem, jako že bych snil v jabloňové zahradě o čemkoli (a předstíral bych, že je to vzpomínka) - ale klidně bych snil třeba o tobě :-) Máš pěkný nohy ? A opravdu ti sednou miny ?

Wee
28. 12. 2006
Dát tip
Tys už viděl mý nohy?? nebo jsi to vydedukoval z mýho doznání, že mi sednou ty mini? :-D dík

alternic
28. 12. 2006
Dát tip
To já bych chtěl... * *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru