Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

delší než obvykle

28. 12. 2006
13
22
2778
Autor
Nickyx

Míša ví...Inspirace tady: http://www.johnball.wz.cz/?c=music druha pisnicka - 08 - STARS & THRONES...text nize - 06

Když nás spojil jediný pocit že jsme všichni lidi že jsme všichni zvířata že jsme si všichni rovni a už nestoupá dým z našich srdcí z našich těl a našich ideálů ale z hranic a bariér a jediné pouto jediné jediné pouto které nás trochu omezuje je láska ale ne nevzdáme se nevzdáme se jí všechny nás spojuje ve chvílích smutku beznaděje utrpení života těžkých i lehkých bolavých i nejkrásnějších okamžicích a když otevřeš oči není už to zašedlý svět svět kde jsou jen bílé černé hnědé a žluté brány a člověk musí mít ten správný klíč... až budou slunce svítit pro nás až budou louky kvést pro nás až my budeme žít pro přírodu až tehdy budu chtít žít ten čas nastal a my my žijeme v budoucnosti kterou jsme změnili jsme šťastni a stačilo stačilo pár kroků pár kroků zpět a bokem...

22 názorů

Nickyx
03. 01. 2007
Dát tip
deje? neco by se melo dit? :) diky! :)

palino8
03. 01. 2007
Dát tip
čože sa to s Tebou deje? ;)

Nickyx
02. 01. 2007
Dát tip
moc moc děkuju :)

Jiřička
02. 01. 2007
Dát tip
Když nás spojil jediný pocit... ...že jsms si všichni rovni... ...v budoucnosti kterou jsme změnili jsme šťastni... *

*

Nickyx
28. 12. 2006
Dát tip
ď :)


Nickyx
28. 12. 2006
Dát tip
Oldjerry: taky jsem si dal záležet...;)ještě víc než obvykle :) děkuju :) člověk_který_není: :) děkan :)


Oldjerry
28. 12. 2006
Dát tip
To bylo řečí, že nemáš na delší projev... je to nejméně tsejně dobré jako ty tvé typické kraťasy. Aspoň mně se to tak zdá...

martinez
28. 12. 2006
Dát tip
he he... tu krásu jsi přece napsal ty :o))

Nickyx
28. 12. 2006
Dát tip
ach...to je krása :D...děkuju :)

martinez
28. 12. 2006
Dát tip
jediné pouto které nás trochu omezuje je láska ale ne nevzdáme se nevzdáme se jí všechny nás spojuje ve chvílích smutku beznaděje utrpení života těžkých i lehkých bolavých i nejkrásnějších okamžicích... jsme šťastni a stačilo stačilo pár kroků pár kroků zpět a bokem...

Nickyx
28. 12. 2006
Dát tip
i to málo je často pro některé příliš...díky! :)

někdy stačí málo...:-) moc pěkná*

Nickyx
28. 12. 2006
Dát tip
děkuju :)

Háber
28. 12. 2006
Dát tip
oki, aj dlhá dobrá t

physis
28. 12. 2006
Dát tip
noo lepivý

Nickyx
28. 12. 2006
Dát tip
lepivý? OK...:) dík :)

physis
28. 12. 2006
Dát tip
trochu lepivý jako ale dá se*

Nickyx
28. 12. 2006
Dát tip
lehká no :D všichni sníme...dlouho jsem Tě tu neviděl...děkuji :)

Tinúviell
28. 12. 2006
Dát tip
tak trochu lehká utopie...ale líbí se moc *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru