Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TŘÍDNÍ MEJDAN-3

07. 11. 2008
2
4
1782
Autor
fungus2

Část třetí.

Školní budova se nacházela na okraji sídliště u parku. Když Tomáš s Michalem a Siengem přišli ke vchodu, tak uviděli u něho vrávorat školníka Kopřivu. Hned jim bylo jasné, že školník popíjel, což u něho nebylo nic neobvyklého.

„Ahoj mládeži! Je malej technickej problém. Je zlomenej klíč v zámku. A vod druhejch dveří mám klíč někde v bytě,“ vysoukal ze sebe.

„Hlavně jestli jste ty dveře nezamknul,“ řekl mu Michal.

„Právě, že jsem je zamknul. Nebojte se, všechno dobře dopadne,“ vysoukal ze sebe.

„Jak se proboha dostaneme do třídy?“ zeptal se Sieng.

„Naše třída je přeci v přízemí. Vlezeme do ní voknem,“ pronesl Michal.

„No bezva. Toto teda pěkně začíná,“ zkonstatoval Tomáš.

„Skvělej nápad, voknem jsem už dlouho nelezl,“ ozval se školník. A tak zanedlouho čtveřice postav přelezla nevysoký plot, načež došla k oknům v přízemí. Zpoza stáhnutých žaluzií zněla diskotéková hudba a ozýval se hluk. Michal s Tomášem začali bušit na jedno z oken, aby se po delší době žaluzie povytáhla.

„Co blbnete? Všichni se tady lekli!“ zahulákal na ně přes sklo Karel.

„Votevři vokno! Pan školník zamknul dveře a zlomil v zámku klíč!“ vyhrkl nahlas Michal.

„To se vám tedy pane Kopřivo, zase něco povedlo,“ mínil po otevření okna Karel.

„Já už měl průserů, ale všechno vždycky dobře dopadlo,“ řekl školník a za pomoci žáků se vydrápal na plech před okny. Poté začal lézt otevřeným oknem, ale zamotal se do závěsu. To mělo za následek, že dopadl na skříňku, z níž se sesul na podlahu, přičemž na sebe strhnul závěs. Ve třídě nastalo pozdvižení, aby se o chvíli později školník postavil a začal se závěsem divoce tancovat. Někteří se hned k němu přidali, zatímco do třídy postupně vlezl Tomáš s Michalem a Siengem.

„Kde jste se flákali takovou dobu!?“ vyhrkla na ně Martina.

„Hlavně, že jsme dorazili. Teď to tady můžeme pořádně roztočit!“ řekl Tomáš.

„Školník už to roztáčí,“ zkonstatoval Michal, když se díval na divoce křepčícího pana Kopřivu s jejich spolužačkami.

„Tak se také přidáme, ne,“ ozval se Sieng.

 Zanedlouho mejdan ve třídě začínal nabírat na obrátkách a Tomáš se zcela dostal do jeho víru. Netrvalo to dlouho a párty se počala poněkud zvrtávat. A v třídní místnosti se začaly odehrávat věci nevídané za znějící diskotékové hudby.

KONEC TŘETÍ ČÁSTI


4 názory

fungus2
02. 11. 2008
Dát tip
Díky.

neroušek
02. 11. 2008
Dát tip
*

fungus2
28. 12. 2006
Dát tip
Děkuji. Inspirací mi byl skutečný mejdan uskutečněný ve škole.

anula16
28. 12. 2006
Dát tip
Je to prostě pěkný.. takový skutečný:-D Zatim se všechny tři díly zajímavě vyvíjej, takže doufám že bude pokračování:)) jinak *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru